הסברנו כיצד תוכל לעצב את האתר שלך באמצעות Square for Checkout Online, כיצד ליצור קישורי קופה וכיצד לקבל תשלומים באתר מסחר אלקטרוני.

לאחר שתסיים את החנות המקוונת שלך

תרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים אחרים לאתר שלך, כגון טפסי יצירת קשר, דפים ועוד. תוכלו למצוא תוספים שימושיים רבים להרחבת הפונקציונליות של עסק דיגיטלי. לאחר שעברת את השלבים הראשונים לבניית היסודות של האתר שלך באמצעות Gator Builder Website, אשר מתבצע עבורך במהירות ובקלות, ישנן דרכים להקים את החנות המקוונת.

ישנם הרבה תוספי מסחר אלקטרוני בשוק

אך WooCommerce ו- EDD מובחנים בכך שהם מיועדים במיוחד ליצירת חנות דיגיטלית. עם וורדפרס, אתה רק צריך להתקין את התוסף החנות הדיגיטלית החינמית, שהיא הורדה דיגיטלית פשוטה, כדי להתחיל במכירת המוצרים הראשונה שלך.

כדי להתחיל להתאים אישית את החנות המקוונת שלך, אתה יכול להגדיר פרמטרי שליטה, ליצור חלונות ראווה בודדים המיועדים לייבוא וייצוא מוצרים ולהוסיף ולנהל רשימות מוצרים. לא תמצא אפשרויות מיותרות לפרט את המוצרים שלך בחנות שלך. Podia מאפשר לך להתאים אישית את חלון הראווה ואת דפי המכירה שלך לטעמך, ופשט את פיתוח המותג המוביל.

כדי להקים את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. רוב ספקי האירוח, כולל Bluehost, הופכים את רישום הדומיין לחלק מתהליך הרישום בעת בחירת תוכנית מחיר. אתה יכול לבחור דומיין של Bluehost או לקנות אותו מאתר של צד שלישי כמו GoDaddy.

שם דומיין

הוא שם האתר שלך, זה שעוזר ללקוח למצוא את החנות שלך באינטרנט. שם הדומיין שלך צריך להיות פשוט לזכירה, קל לאיות וקישור לאתר שלך; לכן עליך לשאוף לשם דומיין התואם את שם הסניף שלך. זוהי יותר מכתובת אינטרנט שבה אנשים יכולים למצוא את החנות; זוהי הזהות המקוונת של החברה שלך.

אם אינך מוכן לתת לעסק שלך שם או לרכוש שם תחום

אל תהסס לחזור לסעיף זה לאחר שמצאת את שם האתר המושלם לעסק שלך. בניית אתר מסחר אלקטרוני דומה לבניית כל אתר אחר פרט לכך שיש להקים אותו למכירת מוצרים פיזיים ודיגיטליים כאחד. אם אתה מתכנן ליצור חלון ראווה דיגיטלי, אחת השאלות הראשונות שעליך לשאול את עצמך היא האם תיצור חנות, תיצור אותה בדומיין נפרד או תשלב אותה בבלוג הנוכחי שלך.

ל- Shopify יש כלי לעיצוב אתרים שעוזר לך ליצור אתר לחנות המקוונת שלך

מעצב האתר של Shopify קל לשימוש ואחת הדרכים המהירות ביותר להפעיל חנות מקוונת. לא קשה לעצב עיצוב אתר CMS פשוט, אך לאתר מסחר אלקטרוני פונקציונלי יש הרבה אתגרים מכיוון שהוא לא נבנה רק כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלך, אלא גם להניע את המשתמשים שלך לקניות.

אם אתה רוצה להשתמש ב- Square

כדי להפעיל את עסק המסחר האלקטרוני שלך, עליך לדעת כיצד פועל Square Online. לפני שתתחיל בבניית החנות המקוונת שלך, עליך לשקול את כל הפרטים הנוגעים למוצרים שתמכור, יעדי משלוח וספקים, החל מהרישום הרשמי של האתר שלך ועד שיטות הבעלות על האתר שלך ועד לקידום וניתוח של מתחרים בנישה. . במאמר זה, אנו מנסים לתרגם את המשאבים הרבים הזמינים למדריך מעשי ובר מעשה שיעזור לכם להבין את תהליך הקמת עסק דיגיטלי במוצרים בביטחון.

השלב הבא

הוא לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר המתאימה לצרכי העסק שלך. כשזה מגיע ליצירת חנות מתפקדת למוצרים הדיגיטליים שלך, אחת ההחלטות שעליך לקבל היא האם אתה משתמש בתוכנות קוד פתוח (SaaS) או בפלטפורמות מסחר אלקטרוני.

אם אתה חדש בתחום המסחר האלקטרוני ומגדיר דברים באתר שלך

המילה "חזית ראווה דיגיטלית" עשויה להישמע מפחידה ומאתגרת. עם כל המגמות הטכנולוגיות וההתפתחויות התרבותיות המשתנות, הקמת עסק דיגיטלי עשויה להיראות מרתיעה. כשאתה חושב על פתיחת חנות מקוונת, עליך להחליט אילו סוגים של מוצרים אתה רוצה למכור.

אם יש לך חנות מסורתית של לבנים ומרגמות שאתה רגיל להתרחק ממנה באופן אישי

אך רוצה להרחיב את העסק שלך מעבר להישג ידו המיידי, יצירת חנות מקוונת שבה כולם יכולים לגשת למוצרים היא רעיון מצוין להגדיל את ההכנסות. כאשר אתה מוכר את המוצרים שלך באתר מסחר אלקטרוני, אתה יכול להסיר הרבה מחסומי הקנייה בחנות פיזית קיימת.

הלקוחות שלך יבינו מה אתה מצפה מהם

בין אם זה להכניס משהו לעגלת הקניות שלך או לברר פרטים נוספים על ידי ביקור בחנות שלנו. ישנם מספר כלים בהם תוכל להשתמש אם אתה מוכר בגדים, פריטי אספנות או חלקי רכב משומשים בחנות המסחר האלקטרוני שלך. חשבו כיצד החנות המקוונת שלכם משקפת חנות לבנים ומרגמות בעולם הפיזי וספרו לנו כיצד תוכלו לשפר את חלון החנויות שלכם. לשבת בחנות כלבו או בסופרמרקט ולראות את המעברים והאזורים יכול להיות כאב ראש, כמו גם הצפייה באתר שלך, בחר את זה שמשקף את המוצרים שלך ואת שוק היעד בצורה הטובה ביותר.
למידע נוסף בתחום של איך בונים חנות דיגיטלית מומלץ לגשת לאתר kratza.co.il

Categories: Uncategorized