עלייה פתאומית בחשבון המים שלך היא סימן קלאסי לדליפת מים בביתך, אך חשוב למצוא את מד המים שלך ולכבות אותו אם נזילות מים מכיוון שהוא יגרום נזק רב יותר. 

נזילות מים יכולות להיראות כהתרחשות יומיומית, החל מברזים מטפטפים ועד נזילות בצנרת, בצינורות ובצינורות. דליפה לא מזוהה עלולה לגרום לנזקי מים במערכות אינסטלציה וחשמל ואפילו לביתכם עצמו.

מי שלא רוצה לחפש כל הזמן סימני נזילה

צריך לשקול להשתמש בכלים לגילוי נזילות. אינדיקטור לדליפת מים טוב הוא פשוט לחפש משהו שמאפשר לך לדעת שיש נזילה. חפש נזילות כאשר המים עדיין מטפטפים, אך בשל ממטרי גשם אפשריים או סופות לוקח זמן לאתר חזותית נזילות, לכן הקפד לבדוק אם ניתן.

בדיקת מונה מים וירידה בלחץ מים

כדי לאתר נזילה, אתה יכול לפקח על המונה שלך, לבדוק אם יש מערכת ספרינקלרים נזילות, לבדוק את השירותים שלך עם טבליות צבע, או לבדוק את השירותים שלך עם טבליות צבע. מודד את לחץ המים בביתכם ומגלה אם יש ירידה בלחץ.

מצלמה תרמית לגילוי נזילה מאפשרת לך לדעת אם זה נגרם על ידי צינור פרוץ או סתם שירותים דולפים, אך הוא גם אומר לך אם אתה משתמש במים. כדי לקבוע אם קיימת נזילת מים, בדוק את דוד המים, משאבת המים ו / או מערכת אספקת המים שלך.

אם אתה לא רואה את זה, פין פלוס יכול לעזור לך להתחיל בחקירת נזילות מים, כמה שזה פשוט נשמע. אם לא ראית את זה, או אם זה נשמע כאילו, התחל לחקור דליפות מים בסוף החודש.

חפש אזורים דהויים או כתמים לחים

מכיוון שאלה יכולים לחשוף דליפה במערכת התברואה. אם אינך רואה סימנים נראים לעין של נזק למים, אך שם לב לחשבון מים מוגבר, או אם אינך רואה את מד המים מסתובב, אתה עלול להתנהג כמו נזילת צלחת או נזילה לא בולטת אחרת. מים עלולים לפגוע ברהיטים ובמוצרי חשמל, במיוחד אם הם דולפים מהתקרה או מחלקים אחרים של הבית.

השלב הבא הוא לבדוק את הדליפות במערכת התברואה, אך אם אין כאלה, הדליפה עשויה להיות איפשהו בממטרות או במערכת ההשקיה. אם תתקשר לאינסטלטור כדי למצוא את מקור הנזילה הנסתרת, הוא קודם יסתובב בביתך בחיפוש אחר סימנים או רמזים לדליפות אפשריות.

אם אתה מגלה שאין סימנים גלויים של נזילת מים בביתך, בדוק את מד המים שלך. כדי לקבוע אם הנזילה בחוץ, פשוט כבה את שסתום המים הראשי ובדוק את המונה במרתף.

כיצד אוכל לדעת אם יש לי נזילת מים במחתרת ולא רק באופן שבו הרצפה מונחת?

איך אתה יכול לדעת אם יש נזילה באספקת המים או שיש בעיה במד המים? מדי מים ומשאבות יכולים לעזור לקבוע אם יש לנו נזילות אך אם לא, כיצד נוכל לדעת אם יש לנו נזילה?

אם המחט על לוח השעון של מד המים נעה באופן משמעותי תוך כמה שעות

יתכן שיש לך נזילה ועליך להתקשר לאינסטלטור לאיתור נזילות שיעזור לך לקבוע את המקור. אם אינך יכול למצוא או לזהות נזילת מים, התקשר למדע הדליפה למידע נוסף.

אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לזהות אם קיימת נזילה בכל מקום בביתכם היא אם אתם עוברים את חשבון המים ואין נזילות גלויות ולא הכנסת ציוד המשתמש במים מוגזמים. אתה יכול לבדוק את השימוש במים כדי לראות אם יש לך מבקר, למשל.

במזג אוויר חם, השקיית גן יותר יכולה להיות סימן לדליפות, אך לא להילקח בחשבון. קרא קרא את הטיפים של מדע הדליפה כיצד לאתר נזילת מים כדי שתוכל לתקן או לעצור את הבעיה לפני שהיא יוצאת משליטה.

למד כיצד לקרוא את מד המים שלך

חפש נזילות בביתך וכיצד לחייב מים מדי חודש. המדריך של דליפת מדע לאיתור ותיקון נזילות מים יכול לסייע בהפסקת עלויות גבוהות ונזק בלתי הפיך. למידע נוסף על נזילות מים וכיצד לזהות אותן בבית וכיצד לתקן אותן.

על פי המדריך לנזילת מדעי הדליפות, מציאת נזילת מים תת קרקעית יכולה למנוע מים מבוזבזים וכסף לזרום לטמיון הפתגם.

אם אתה מבחין בירידה בלחץ המים בעת מילוי האמבטיה או במקלחת

זה יכול להיות סימן לדליפה. שלוליות מים שנוצרו על ידי צינור דולף נוטות יותר לבוא ממקורו המדויק, וכך יהיה קל יותר לדעת את מיקום הדליפה, על פי המדריך לדליפות מדע הנזילות. גם אם יש לך נזילה נסתרת, עדיין יהיו ירידות לחץ ניכרות במים.

בעוד שדלפות מסוימות שקטות לחלוטין, ניתן לשמוע נזילות אחרות כאשר מים זורמים דרך קירות ומנהרות, ומספקים אינדיקציה למיקומם.

Categories: Uncategorized