חלפו הימים בהם מפתח אתרים בעל כישורי תכנות והרבה זמן וכסף יצר אתר פשוט ומקצועי למראה. כיום, חברה לבניית אתרים משתמשים ביוצרי אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרי הלקוחות שלהם, והם בונים כל מיני אתרים עם תוספים וורדפרס של וורדפרס.

היה כדאי לדעת כיצד לתכנת אתר מאפס

אבל כיום חברות לבניית אתרים משתמשים בפלטפורמות בניית אתרים ובתוכנת קוד פתוח של CMS ליצירת אתרים. יוצרי עמודי וורדפר גרור ושחרר מקלים על מעצבי אתרים מקצועיים ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות, חוסכים זמן ומאפשרים להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר. כסף כל חודש.

בוני אתרים מספקים תבניות ותכונות המבוססות על שיטות העבודה הטובות ביותר המעניקות לך רגל בבניית אתר והשגת תוצאות מבלי להשקיע יותר מדי זמן בלמידת חבלי בניית האתרים

הפכו כל כך טובים שאתה יכול לעשות יותר בפחות זמן. יוצרי אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם, אך רובם גובים בין $ 5 ל $ 40 לחודש עבור תוכניות t hat מציע את סוג התכונות שעסקים עשויים להזדקק להם.

במאמר זה

נעזור לך לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר על ידי מעבר ליתרונות והחסרונות של האפשרויות הפופולריות ביותר. בקר בדף בניית האתרים שלנו כדי ללמוד עוד על שירותי גוגל בחינם כגון בלוגרים ואתרי גוגל, כמו גם כלים בתשלום כגון Squarespace ו- Wix, אשר יכולים לעזור לך לבנות אתרים נקיים ופשוטים וחנויות מקוונות חזקות. אם אתה מעוניין רק ביוצר אתרים מסוים, לחץ על השם כדי לקפוץ הלאה.

קחו בחשבון שהרשת מלאה בשמה של חברת עיצוב אתרים

אז קחו את הזמן ובדקו את השאלות משני הצדדים בלי למהר. אפשרות טובה היא לחפש בפורומים ובאתרים קשורים שונים בהם תוכלו למצוא מעצבי אתרים מקומיים. שימו לב לעצות הבאות בבחירת חברה לפיתוח אתרים, מכיוון שבעיות יכולות להתרחש מכיוון שמתעלמים מנקודות חיוניות. ברגע שיש לך אתר ואתה רוצה ללטש אותו לפני שתעבור לאתר חדש, שאל אם אתה יכול לבדוק, לנתח ולהעריך את נקודות החוזק והחולשה הנוכחיות שלך לפני שתתחיל בתהליך העיצוב והפיתוח. הטיפים שלנו לבחירת חברת פיתוח אתרים אינם שלמים מבלי לדון בתקציב הפרויקט שלך. אתה יכול לציין כמה עמודים ברצונך שיהיה באתר שלך, למעט עמוד הבית ודפי יצירת הקשר, ותכונות המפתח שלהם.

אם אתה בשוק לאתר חדש או רוצה לעצב מחדש את האתר הנוכחי שלך

ייתכן שאתה תוהה כיצד לבחור בסוכנות עיצוב אתרים. החברה שתבחר אחראית על עיצוב ופיתוח האתר שלך כדי לתת ללקוחות רושם ראשוני על המותג והעסק שלך. בחיפוש ובחירה של חברת עיצוב אתרים גילינו שמדובר במשימה קשה ואחראית שלוקחת הרבה זמן ואנרגיה.

לפני שתתחיל לחפש סוכנות לבניית אתרים אתה צריך לקבל מושג מה צריך להיות באתר שלך ואילו תכונות יהיו לה

כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך. הצעד הקל ביותר הוא לבחור סוכנות מנוסה לפיתוח אתרים ליצירת אתר האינטרנט שלך ולא פרילנסר שיש לו את הפוטנציאל להחשיך את אמצע הפרויקט ולקצץ פינות כדי לחסוך זמן וכסף. אנו חולקים 4 טיפים שיעזרו לך לבחור את סוכנות עיצוב האתרים שלך וחמש שאלות לשאול שותף פוטנציאלי לעיצוב אתרים.

יש מאות סוכנויות פיתוח אתרים באזור המפרץ

ולכן זה הגיוני שחברות שמחפשות שותף טכני בסן פרנסיסקו יהיו מוצפות עליהם. Spiral Scout למדה הנחיות חשובות מהניסיון שלנו בעבודה עם קבלני משנה בפרויקטים ומשוב של לקוחות שיעזרו לנו לבחור את הצוות המתאים לפיתוח אתרים.

מאות חברות פיתוח אתרים עושות זאת

אך יש לקחת בחשבון כמה משתנים, החל באופי מערכת ניהול התוכן ועד לאופן בו מתארח האתר. לגורמים אלה יכולה להיות השפעה משמעותית על הניהול השוטף של אתר, לא רק כאשר הוא מתוכנן מחדש. החל מהתפיסה והפיתוח של אתרים, טווח המחירים נע בין חופשי לקבוע. לאחר שתברר איזה סוג אתר זקוק העסק שלך ואילו תנאים ותקציבים יש לך, תוכל להחליט איזה נותן שירות הוא הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלך. פיתוח אתרים מחזורי לחלוטין הוא נוח ומשתלם יותר, אך הוא מעורב מומחים שונים בתהליך הפיתוח.

לפני שתקבל החלטה

עיין בבונה האתרים שאתה שוקל למצוא משאבים שיעזרו לך ללמוד את היתרונות והחסרונות של איך זה עובד. בוני אתרים אינטואיטיבי דורש זמן מסוים כדי ללמוד, וככל שבונה אתרים מציע יותר תכונות תלמד יותר מידע. חלק מיוצרי האתרים מציעים הדרכות כיצד להשתמש בתכונות שונות וכיצד לבצע את השינויים החשובים ביותר הדרושים לך לעיצוב האתר שלך.

האתר שלך

הוא כלי עסקי ושיווקי, לא רק עיצוב יפה. זהו הרחבה של העסק שלך שיעזור לך להשיג את המטרות שלך, לא משנה מה יהיו המטרות האלה. רשימת המטרות והצרכים שלך היא נחמדה, אבל זה יעזור לך כל כך הרבה אם חברת עיצוב האתרים שאתה מראיין תבטיח שהאתר שלך יותאם לך.

לחברת פיתוח האינטרנט שלך יהיה מושג לגבי יוזמות השיווק שלך ואילו אתרים זקוקים לתמיכה. אתה זקוק גם לסקירה כללית של יעדי החשיפה שלך במנועי החיפוש והצורך לעבוד עם מומחים קיימים למנועי חיפוש (SEO) בכדי להבטיח כי האתר מותאם.

מעצבי אתרים שיוצרים אתרי וורדפרס המתארחים בעצמם יכולים לטפל בתוכן ולהוסיף תוספים למסחר אלקטרוני ומסחר אלקטרוני

אך זה יכול להיות קשה לנהל מלאי ואינטגרציה חברתית. הם יכולים לשלב תרומות, שזה זול מראש, אבל קשה לקיים בטווח הארוך ללא השכלה בוורדפרס. מעצבי אתרים שבונים חנויות מקוונות עם Shopify מתמקדים במסחר אלקטרוני, אך הרשתות החברתיות פוגעות בתוכניות התוכן הגדולות שלהם.

 

Categories: Uncategorized