עם מחירים מיוחדים, WordPress הוא אחד מיוצרי האתרים הזולים ביותר ברשימה זו עבור עסקים קטנים. זה בונה אתרים בחינם, אבל אתה צריך שם דומיין ואירוח אתרים בכדי להעלות את האתר שלך לחיים, שעולה 14.99 דולר לשנה או 7.99 דולר לחודש.

תוכלו להתחיל בחינם על ידי בניית בלוג, אתר עסקי או חנות מקוונת באמצעות WordPress.com. בניית האתרים החינמית הפופולרית ביותר לעסקים קטנים.

זו פלטפורמת בניית אתרים פרימיום המוצעת על ידי חברות אירוח אתרים פופולריות כגון HostGator

יוצרי אתרים הם הפיתרון המושלם עבור אנשים ועסקים קטנים הזקוקים לפתיחת אתר ללא מפתח. רוב חברות לבניית אתרים מספקים ממשק גרור ושחרר אינטואיטיבי לבניית האתר החדש שלך.

יוצרי אתרים רציניים כמו Squarespace ו- Wix מציעים מיד עיצובי אתרים

אותם תוכלו להתאים אישית בעזרת גרור ושחרר. המשמעות היא שתוכלו לבחור את העיצוב המתאים ביותר למותג שלכם, להוסיף את התוכן והבום שלכם, יש לכם אתר מעוצב לחלוטין ללא קידוד. למרבה הצער, רובנו הוכשרנו לצפות בניווט אנכי בצד שמאל של הדף וניווט אופקי בראש כל עמוד.

שם הדומיין שלך

הידוע גם ככתובת האתר שלך, הוא נקודת הכניסה לאתר שלך. אם אתם מתכננים למכור מוצרים ושירותים דרך האתר שלכם, אתם זקוקים לטכנולוגיה המתאימה. בין אם אתה צלם עצמאי, בעל חנות לחומרי בניין או בעל עסק כלשהו, אתר טוב הוא חיוני להצלחה העסקית שלך. חשוב לדעת מה האתר שלך צריך להיות לפני שתתחיל, ללא קשר לאופן בו אתה מחליט לבנות את האתר העסקי שלך. אם תחליט לאפשר למשתמשים לבצע איתך עסקאות מקוונות, עליך לבחור בפלטפורמה המתאימה למודל העסקי שלך.

בניית אתר לעסקים קטנים חשוב ליידע את הקהל שלך

להסביר את הצעת הערך שלך, להגביר את המודעות למותג ולהגביר את המכירות. מנהלי אתרים שעבדו על פיתוח ושיווק של למעלה מ -100 אתרים לעסקים קטנים יודעים מה נדרש כדי ליצור אתר עסקי נהדר ומרתק. בין אם אתה בונה אתר סטארט-אפ חדש ובין אם אתה הופך את האתר הנוכחי שלך ליעיל יותר, הנה 10 צעדים מרכזיים כדי להתחיל לעזור לאתר העסקים הקטנים שלך להתחרות בשוק המקוון.

מיטוב האתר שלך ישפר את דירוג מנועי החיפוש שלך ויגדיל את התנועה. כדי ליצור אתר עסקי, עליך לבחור שם דומיין ולגבות מארח אתרים.

האתר שלך יהיה הרושם הראשוני עבור רבים מהמתעניינים. זה יהיה הכוח המניע שמא אנשים מחליטים לעשות עסקים איתך או עם המתחרים שלך. זהו הפנים של העסק שלך במצבים רבים, ולכן הוא מחולל ההובלות הטוב ביותר שיש לך.
לעוד פרטים נוספים בתחום של איך לבחור חברה שתבנה לך את האתר? וחברה לבניית אתרים יש לבקר באתר kratza.co.il

מבלי שתצטרך ללמוד תכנות או עיצוב גרפי

תוכל להשתמש בתוכנה בחינם או חסכונית כדי ליצור את האתר החדש שלך בלחיצת כפתור. אם הצרכים שלך סטנדרטיים למדי – אתה צריך כמה בקרות מדויקות וכמה אלמנטים מותאמים אישית – ויש לך כישורי תכנות בסיסיים – תבנית לאתר עסקי עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. אם אתה זקוק לתכונות מותאמות אישית רבות או לתכונות מתקדמות, כדאי לך לשקול לעבוד עם מעצב אתרים.

לדוגמא

אתה יכול לשלב עגלת קניות באתר שלך, לשלב קישורים למדיה חברתית, להוסיף עלונים, תכונות בלוג ופורום, להשתמש בגלריית תמונות, להעלות סרטונים ומצגות שקופיות, לשלב רישום במפות Google או להשתמש בעשרות של יישומונים אפשריים אחרים.

עם עשרות תכונות שונות לבחירה, קל להתאים אישית את האתר שלך באופן שבו אתה בונה אותו. אינך צריך להעביר הכל לחברת אירוח, אך יש לך פחות גמישות עיצובית. אם תחליט לשנות את התבנית, תצטרך לבנות מחדש את האתר שלך מאפס.

לדוגמה, אם תבחר לבחור בחבילה העסקית של Squarespace, זה יעלה לך 18 $ לחודש. אם אתם בתקציב הדוק ביותר או מתכננים למכור אלפי ערכות סדיני כותנה של Percale לחודש, כדאי לכם לעבור לבונים אחרים ברשימה שלנו.

לפני שנכנס לביקורות של יוצרי אתרים

הבה נבחן את הדרישות שלנו. אלה המופיעים ברשימה שלנו מתמקדים ביוצרים הטובים ביותר של אתרים, ולא רק באלה הפופולריים ביותר. בדקתי את השירותים והתמיכה כחלק מתהליך הבדיקה וביקשתי נהלי אתר משותפים.

אתה רוצה ליצור מספר עמודים על היבטים שונים של העסק שלך, כגון קטלוג מפורט של המוצרים והשירותים שלך, קטע בבלוג ועדכון חברה.

אם לחברה שלך עדיין אין לוגו

הזמין מעצב גרפי או צור לוגו משלך שתוכל להשתמש בו באתר, בכרטיס הביקור שלך או בפרופיל המדיה החברתית. לאחר שבחרת את שם הדומיין שלך, אשר את זמינותו וקנה אותו מרשם הדומיינים. שלב זה אינו חל על כל האתרים העסקיים, אך חברות המעוניינות להציע ללקוחותיהן את האפשרות לשלם באופן מקוון עשויות להצטרך לשלב מערכת תשלומים אלקטרונית באתר האינטרנט המקוון שלהן.

אם לא תיצור אתר ידידותי לנייד, גוגל תגרום לך למחוק אותו. הם לא רוצים להתמודד עם עיצוב עומד שמבריח מבקרים ניידים.

אם אתה מטיל ספק בעצמך וחושב שאתה לא יכול לבחור את העיצוב המתאים לאתר העסקי שלך מכיוון שאתה לא יודע מהו עיצוב טוב

הרשה לי לומר לך שאתה טועה. אם אתה מסתכל על קומץ האתרים שם בחוץ, המועדף עליך יהיה בהכרח זה עם העיצוב הפשוט והפשוט ביותר וכל שאלותיך ייענו.

כיום

מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים ביוצרי אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרי הלקוחות שלהם, והם בונים כל מיני אתרים עם תוספים וורדפרס של וורדפרס. GoDaddy GoDaddy ידוע בשמות הדומיין המותאמים אישית ובשירותי אחסון אתרים, אז הגיוני שהם כן מציעים תוכנה לבניית אתרים.

בעזרת תבנית מבוססת אתרים זו תוכלו ליצור אתר נאה ומגיב ללא ידע בתכנות

Weebly הוא בונה אתרים המבוסס על גרור ושחרר המאפשר לך ליצור ולעצב אתר. השם הוא בעל פה, אך התוכנה לבניית אתרי שיווק אתרים דומה לחוויה המהורהרת של האפשרויות האחרות ברשימה זו ויכולה לעצב אתר בסיסי הפועל תוך פחות משעה. – —

Categories: Uncategorized