מודדים אקספרס – מודד מוסמך עם למעלה מ-15 שנות ניסיון

השירות כולל סקרי מגרשים למגורים ומסחר, סקרים טופוגרפיים, סקרי גבולות וזנקות, וכן סקרי בנייה. הוא גם מנוסה בשימוש בציוד GPS לצורך מדידות.

הם מומחים במדידת נכסים, מדידת קרקעות, הכנת תשריט בית משותף מחיר הוגן ועוד. עוסקים בענף הנדל"ן למעלה מ-30 שנה ובעל ניסיון בכל ההיבטים של עסקאות נדל"ן. הוא גם ניהל פרויקטים בקנה מידה גדול הכוללים חלוקות למגורים ופיתוחים מסחריים. מומחים בבדיקות בית עם למעלה מ-15 שנות ניסיון. בבדיקת מבנה מבנים כולל מערכות קירוי, קירות חיצוניים, יסודות וחללי זחילה.

מהו מודד נכסים והאם אתה צריך אחד?

מודד נכסים הוא איש מקצוע שאחראי על מדידה ורישום של גודל קרקע, מבנים ומבנים אחרים. הם גם אחראים להבטיח שהמידות הללו מדויקות.

מודד נכסים יכול לעזור לך במשימות שונות הקשורות לקרקע או לנכס שלך. הם יכולים לספק עצות כיצד לנצל בצורה הטובה ביותר את השטח שעומד לרשותך, אם אתה צריך לבצע שינויים בתוכניות הבית שלך, או אם יש בעיות כלשהן עם גבולות הנכס שלך.

האם אני צריך מודד נכסים?

הכל תלוי מה אתה רוצה מהם! אם אתם מחפשים מישהו שיספק עצות כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בשטח הפנוי, אז כן! אם לא, אז לא!

אם אתם מחפשים לקנות בית, אז אתם צריכים להזמין מודד נכסים. הם אנשי המקצוע שיעברו אצלכם בבית ויבדקו אותו לאיתור ליקויים.

מודדי נכסים עשויים להיקרא גם פקחי בית, שמאים או פקחי בנייה. לכל אנשי המקצוע הללו יש מערכי מיומנויות מעט שונים אבל כולם עושים פחות או יותר את אותו הדבר. הם יבדקו את הבית שלך ויתנו לך אומדן של השווי שלו בשוק עכשיו.

מי מומלץ מבין כל חברות המדידה?

מודדים אקספרס הוא מודד מוסמך העוסק בתעשייה כבר 16 שנים. הוא זכה בפרס על עבודתו והוא הפך את התשוקה שלו לקריירה.

מדידות היא עבודה חשובה והכרחית, אך היא עשויה להיות מייגעת ולאורך זמן. כיף להיות בחוץ ולמדוד כי זה נותן שקט נפשי שהכל מסודר, מה שנותן סיפוק רב לדעת שהם עושים עבודה טובה.

עבודתו של מודד נכסים אינה קלה כי הם צריכים להיכנס לאתר כדי למפות נכסים.

מודדים אקספרס היא חברת מדידות שאתה צריך אם אתה רוצה לקחת את חלומות הנכס שלך מרעיון למציאות. היא תעזור לך בכל השלבים בתהליך, החל מסקר הקרקעות שלך וזיהוי בעיות פוטנציאליות, מדידות לאדריכלים ועד למשא ומתן על הסכם רכישה או חכירה.

בעלת ידע נרחב בכל היבטי דיני הקניין, ומומחית בפתרון מגוון רחב של סכסוכי רכוש. היא גם מתווך משכנתאות מוסמכת עם ניסיון רב שנים בייעוץ ללקוחות לגבי אפשרויות מימון משכנתא.

מודד נכסים שאתה צריך אם אתה רוצה לקחת את חלומות הנכס שלך מרעיון למציאות

יעזרו לכם בכל ההיבטים של התהליך, החל ממציאת המיקום המושלם לבית החדש שלכם, דרך קנייתו והפיכתו למציאות.

מודדים אקספרס יעזרו לך לנווט בעולם המורכב לעתים קרובות של דיני הקניין ותוודא שהאינטרסים שלך מוגנים בכל שלב בתהליך. היא גם תהיה בהישג יד לאורך שלב הבנייה ותדאג שהכל יבנה לפי התקנות והמפרטים.

אם אתם מחפשים מודד שעושה מעל ומעבר בשירות שלהם, אז מודדים אקספרס היא הגשמת החלום שלכם.