כלים מסוימים גובים ממך תשלום חודשי לשימוש בהם, אז אתה צריך לשלם אם אתה רוצה שהאתר שלך יעבוד. אם אתה רוצה את הדרך הקלה ביותר ליצור אתר, אז השימוש באחד הכלים האלה הוא הבחירה הטובה ביותר. באפשרותך להשתמש בכלים הבאים כדי ליצור אתר עבור חברות קטנות ובינוניות, עסקים ופרויקטים אישיים.

מספר מודולים זמינים, כגון טקסט, תמונות, מחוונים, כפתורים, קטעי וידאו, מפות, טפסים וכו '. אתה יכול להמציא מערכת המאפשרת לך ליצור כל סוג של פרויקט, או פלטפורמה מיוחדת חורגת מיצירת סוג אתר מסוים, כמו חנות מקוונת או תיק עבודות.

חלק מהשירותים הכלולים כאן מאפשרים לך ליצור אתר מעוצב וידידותי עם ידע טכני מינימלי. הם יכולים גם להביא סוחרים יחידים קטנים לרווחיות על ידי רכישת קישורים לחנויות מקוונות ודרכים אחרות להרוויח כסף.

הקמת אתר יכולה להיות יקרה הן לאנשים פרטיים והן לבעלי עסקים קטנים

בעוד שחברות גדולות יכולות להוציא אלפי דולרים רבים על תוכניות העיצוב המותאמות אישית שלהן ועל צרכי האתר שלהן, לאף ארגון קטן או אדם פרטי לא תהיה בעלות מסוג זה.

אם יש לך תקציב נמוך מספיק לבניית אתר

עדיף להשתמש בבונה אתרים פשוט כגון Wix או Squarespace. אם האתר מורכב, מפתחי עיצוב אתרים וחברות טובים ביצירת אתרים כאלה. בהתאם למטרת האתר, ייתכן שהשיטה הזולה ביותר אינה השיטה הטובה ביותר, אך ישנן חלופות זולות שיכולות להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי וסמכותי יותר.

כיום

מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים ביוצרי אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור את אתרי הלקוחות שלהם, והם יוצרים כל מיני אתרים עם תוספים וורדפרס של וורדפרס. יוצרי התוכן של וורדפרס מקלים עליהם ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות , מה שחוסך זמן ומאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש. פלטפורמות לבניית אתרים הפכו כל כך טובות שאתה יכול לעשות יותר בפחות זמן.

Ucraft

הוא בונה אתרים בענן שמאפשר השקת אתרים רב-לשוניים במחיר שפוי. בניית אתרים היא פתרון מסחר אלקטרוני כולל, המאפשר לכל אחד לעצב חנות מקוונת פונקציונלית לחלוטין מאפס ללא כל ידע מיוחד בתכנות. היא כוללת ממשק פשוט לפיתוח אתרים, חכם להגדרה עיצוב, כלי SEO אוטומטיים, ספריית תמונות ושילוב מדיה חברתית.

בונה אתרים זה משהו עבור משתמשים מסוימים שהוא בסיסי, אך אם אתה חדש ביצירת אתרים או סתם רוצה להפעיל אתר במהירות, זו אפשרות נהדרת. אם אינך זקוק לתוכן רב באתר שלך החורג מדף אחד, Carrrd הוא אופציה מבריקה.

כשמו כן הוא, HostGator הוא אתר אירוח אתרים הכולל בונה אתרים רב עוצמה ובמחיר סביר. זו פלטפורמה מקיפה עם שלוש אפשרויות תשלום לכל התקציבים והגדלים.

זה לא שווה לכוחו של יוצר האתרים הפופולרי ביותר, וורדפרס. תוכנת WordPress.org היא פלטפורמה פופולרית לבניית אתרים, ושירותי אירוח אתרים רבים מציעים תוכניות אירוח מנוהלות על ידי WordPress.
כדי לקרוא פרטים מורחבים על בניית אתר בזול מומלץ לבדוק ב- webify.co.il

Zyro

הוא בונה אתרים המאפשר לך ליצור אתר ללא כל ידע בעיצוב או בתכנות. כלי העיצוב הקלים לשימוש והעוצמתיים שלו מקלים על יצירת אתר מדהים. זירו מציעה כלים ליצירת גרור ושחרור קלים לשימוש, אירוח בחינם ותכנית פרמיה של 8.7%, מה שהופך אותה לבניית אתרים הזולה ביותר ברשימה זו.

Moonfruit לוקח את עיצוב אתרים צעד קדימה בכך שהוא מציע אפשרויות זום פנטסטי ברקע ואפקטים של אנימציה שונים. WebNode הוא פתרון קל לשימוש לעיצוב אתרים מודרני, המותאם למכשירים ניידים.
עבור עוד מידע על חברה לקידום אתרים עליך לבקר באתר webby.co.il

כדי לחסוך בעלויות ולשמור על הכל נקי ואינטואיטיבי, Moonfruit נראה אטרקטיבי למשתמשים ראשונים שלא יודעים לעצב אתר. Moonfruit מציעה פלטפורמת יצירת אתרים ידידותית למשתמש, אך ישנן מגבלות רבות המונעות ממנה להיות מתמודדת עליונה. שטח אחסון נמוך וחוסר בתכונות התאמה אישית מתקדמות אולי אינם מתאימים לעסק צומח, אך אתה יכול לנסות זאת לפרויקט אישי או תחביב.

יוצרי אתרי הבלוגים הזולים המופיעים כאן אינם רעים, אך העיצוב יכול להיות מעט לא מעניין אם ברצונך לרענן את התבניות או להיאבק בחוסר תכונות ההתאמה האישית.

במאמר זה אנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת על אתרים זולים. אנו נכנסים ליסודות האתר ומעניקים כמה טיפים שיעזרו לך להוזיל את העלויות. לפני שנתחיל לנתח את הדרך הזולה ביותר ליצור אתר, עלינו לבטל כמה ויתורים ודברים כלליים.

כאשר אתה משלם עבור אירוח

אתה שוכר מקום במחשב כדי להפעיל את האתר שלך ולהנגיש אותו למבקרים מרחבי העולם. אם אתה משתמש בתוכנות המתארחות עצמית כגון וורדפרס או מערכות אחרות לניהול תוכן בחינם כגון ג'ומלה או דרופל, תצטרך לקנות אירוח משלך כדי להתקין ולהפעיל אותו.

תוכנית בסיסית זו תשמש כאופציה מתאימה לשנתך הראשונה או השנייה בעסקים

ההסתגלות למגוון תבניות לתעשיות שונות היא פשוטה וברורה ומאפשרת ליצור אתר פשוט וידידותי למשתמש. באמצעות לימוד מדוקדק תוכלו להשתמש במידע שנאסף כאן כדי ליצור את האתר המתאים לכם ביותר.

ככל שהעסק שלך גדל והכספים הארגוניים שלך יציבים יותר

תוכל להרחיב ולהרחיב את האתר שלך כדי לשפר את חוויית המשתמש. במבט חטוף, לבניית אתרים יש כלי בלוגים וקידום אתרים רב עוצמה, מגוון מחירים נוחים ושילוב תכניות המציע את התמורה הטובה ביותר לכסף לבלוגים של כל בוני האתרים שאנו בודקים. כל שלוש התוכניות בתשלום מתחילות ב -6 דולר לחודש ומחויבות מדי שנה.

Godaddy במבט חטוף משתמש בעזרה עיצובית

כדי ליצור אתרים מותאמים אישית עבורך. זה הופך אותה לדרך המהירה ביותר ליצור אתר, אך כפי שנדון בהמשך, יש יותר מבחינת שימושיות. גלריה גודדי לחץ על התמונה כדי להגדיל או לסגור לגודדי יש ארבע תוכניות מחיר שמתחילות ב -9.99 דולר לחודש (עם תקופת ניסיון בחינם לחודש). הודות למערך העיצוב האוטומטי שלה, Godaddy הוא דרך מהירה ליצור אתר.

Categories: Uncategorized