השילוב של מפת חום ותוכנת ניהול ענן מספק שיטה רבת עוצמה למנהלי ומנהלי ענן לייעל את השימוש בענן על ידי השבתת שרתים מיותרים לפי הצורך בסוף כל יום או שבוע. חברות אחסון בענן אינן מסתמכות על שירותים המשתמשים בשטח שרת פיזי כדי לענות על צורכי אחסון אתרים של לקוחות, אלא משתמשות במרחב וירטואלי שניתן להרחיב באופן מיידי. במערכת היברידית צוות ה-IT של הארגון מנהל חלק מהענן מתוך המשרד ומנהל את השאר מחוץ למשרד.

היתרון הפוטנציאלי העצום של שימוש במספר עננים

הוא שארגונים יכולים למנף את החוזקות של ספקי שירותי ענן שונים, במיוחד אם הם יכולים להפיץ משימות אסטרטגית על סמך עומס עבודה ויישום. חברות עם פתרונות המיועדים לסביבות מרובות עננים הן המתאימות ביותר לייעל את העננים שלהן מכיוון שהן יכולות להשיג עקביות בין ספקי השירות והפלטפורמות שלהן. ענן היברידי מאפשר לחברות לבצע אופטימיזציה של הסביבה הטכנולוגית שלהן, דבר שאינו אפשרי עם פתרונות מקומיים או הגירה מלאה בענן. עבור ארגונים עסקיים, להיות בענן נותן להם את היכולת להגדיל במהירות את התשתית שלהם מבלי להתקין חומרה פנימית נוספת.

בעיקרון

זו דרך לוודא שאתה לא משלם יותר עבור שירותי ענן ממה שאתה צריך, תוך כדי קבלת הביצועים שהעסק שלך צריך. זכור, עם זאת, שתכונות ושירותים נוספים יכולים להשפיע לרעה על הביצועים והעלות של הענן. חברות בוחרות לעתים קרובות בשירותים נוספים או חדשים אלה כדי לשפר את ביצועי הענן. לחלופין, אתה אפילו יכול לנצל את השירותים המיוחדים הניתנים על ידי ספקי ענן מנוהלים כדי לשמור על ביצועי הענן שלך בצורה מיטבית לאורך זמן.

הטמעת תשתית ענן פרטית מאפשרת לארגון שלך לספק שירותים דומים לעננים ציבוריים

אך עם שליטה טובה יותר, אבטחה, תאימות, ניהול מתמשך וחיסכון בעלויות. בשיתוף פעולה עם שותפי שירותי ניהול ענן כדי לייעל את הסביבה שלך, תוכל להבין טוב יותר את הוצאות הענן ולצבור מומחיות בענן, תוך הפחתת בזבוז וחיסכון משמעותי בתקציבים. שירותים אלו הם המפתח להפיכת הענן ליעיל ואפקטיבי יותר עבור העסק שלך.

ספקי ענן מספקים הכל ממשאבי מערכת ועד אבטחה ותחזוקה של מערכת ענן

בנוסף, שירותי ענן ציבורי כוללים את Desktop as a Service (DaaS), המספק תשתית שולחנית וירטואלית (VDI) – שולחנות עבודה וירטואליים המתארחים בענן, המאפשרים למשתמשים לעבוד בכל מקום, לגשת לנתונים שלהם ולעולם לא להתעלם מ-.crisis. פתרונות PaaS מספקים סביבת פיתוח לפי דרישה המאפשרת לחברות להאיץ את הפיתוח של יישומי ענן.

תשתית IaaS כשירות היא מה שרוב האנשים חושבים על מחשוב ענן, שבו תשתית ענן אלסטית ניתנת להרחבה אוטומטית בהתאם לביקוש ולשימוש. לספק גמישות (המכונה לעתים קרובות ענן אלסטי), המאפשרת לתשתית שלך להתרחב באופן אוטומטי בעת הצורך.

פלטפורמת PaaS כשירות מספקת למפתחים מסגרות ענן ורכיבים שניתן להשתמש בהם

כדי ליצור פתרונות משלהם; להשתמש בשירותי ענן מתקדמים הקשורים לפיתוח אפליקציות ענן. בהתבסס על דרישות משאבי המחשוב שלה, חברות יכולות לבחור סוגים שונים של מחשוב ענן: תשתית כשירות (IaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS) ותוכנה כשירות (SaaS).

אבל אף עסק לא יכול לנצל את מלוא היתרונות של מחשוב ענן מבלי להפוך את הענן ליעיל יותר. אם אתה רוצה להפיק את המרב מהענן בצורה החסכונית ביותר, שירותי אופטימיזציה של ענן יכולים לעזור.

שירותי אופטימיזציה בענן יספקו דוחות מדויקים ומשמעותיים על כמה כל יחידה עסקית מוציאה

כיצד היא משתמשת במשאבים שלה, והיכן ניתן להגיע ליעילות. כלים לניהול ענן וניהול עלויות יכולים לעזור לספק נראות למשאבי ענן שלא מנוצלים ולא מנוצלים ולמטב את ניצול הענן על בסיס יומי.

הבן את מבנה התמחור של ספק הענן שבו אתה משתמש

כדי שתוכל לקבוע בקלות את אפשרות שירות הענן המתאימה לצרכים שלך תוך מתן התמחור הטוב ביותר. ברגע שאתה יודע אילו יישומים ועומסי עבודה מתאימים ביותר לשירותי ענן ציבוריים (יישומים ועומסי עבודה שלדעתך הם הבלתי צפויים ביותר), תוכל להשוות את העלויות של מגוון ספקי ענן ציבורי ורמות שירות, ולהעביר עומסי עבודה בין אפשרויות . הכי מתאים לצרכים ולתקציב שלך. התוצאות של כלי חיזוי מחשוב ענן יכולות לעזור לחברות להבין את צרכי המחשוב המיטביים הנוכחיים והעתידיים שלהן, ולמצוא ספקים שיכולים לענות עליהם מבלי לשלם עבור שירותים או תכונות נוספות מיותרות.

שירותי מחשוב ענן נעים בין אחסון נתונים לתוכנות פונקציונליות

כולל תוכנות הנהלת חשבונות, כלים לתמיכת לקוחות ואירוח של שולחן עבודה מרחוק. ישנן פלטפורמות ניהול ענן שאינן תלויות בספקי ה-SaaS, IaaS וה-PaaS שבהם אתה משתמש. כלים אלה מספקים נראות לכל סביבת הענן ההיברידית שלך (עננים פרטיים ועננים ציבוריים ממספר ספקים), כך שתוכל לראות בדיוק מה עובד והיכן.

תיוג נכסים מאפשר למשתמשים לעקוב אחר הוצאות על פני עננים ציבוריים ופרטיים

ומאפשר להם לא רק לעקוב אחר כמה והיכן הם מוציאים, אלא גם לזהות הזדמנויות אופטימיזציה באמצעות שירותים משותפים כגון תוכנה כשירות (SaaS) . שירותי ענן מנוהלים מספקים קנה מידה אוטומטי המשתנה לפי הצורך (גמישות); מדרגיות זו מייעלת עלויות.

נראות רבה יותר

פתרון בעיות ותצורה מרכזיים והיכולת לפלח תנועה בהתבסס על מדיניות ארגונית הם כולם תכונות שעוזרות לייעל ענן היברידי. ייעול תהליכים עסקיים על ידי שימוש במשאבי ענן הוא מחליף משחק. ככל שאסטרטגיות ריבוי עננים נעשות יותר ויותר מושרשות בכל הארגונים, חשוב יותר ויותר לחברות להבטיח שתוכלו לייעל את אסטרטגיות ריבוי העננים שלהן על ידי מיצוי והגנה על נתוני הנכסים האסטרטגיים ביותר. על ידי אספקת יישומי IT, פלטפורמות פיתוח ו-IAaS דרך האינטרנט, מוצרי ענן כשירות משחררים את צוותי ה-IT מהנטל של פריסה וניהול של תשתית מקומית, ובכך עוזרים לחברות להפוך לזריזות ותחרותיות יותר.

אחת ההשפעות העיקריות של אימוץ ענן

היא הפרדת טכנולוגיית המידע, שכן שירותי אבטחה, אופטימיזציה ופרשנות דורשים יותר ויותר יכולת פעולה הדדית. זה מפריד את המונח מפעל נתונים ממקור הניתוח שלו והופך אותו לפרספקטיבה מרכזית של תעשיית הענן.

לדוגמה

אם לחברה יש כיום חמש מחלקות שונות המשתמשות בשירותי ענן ציבוריים מספקים שונים, יהיה קשה לגבש אסטרטגיות יעילות למיטוב כאשר מחלקות אלו מסכימות לראשונה כיצד להתמודד עם מחלקות אלו. הוצאות בענן. מקרי שימוש משותף בטכנולוגיית ענן. זו הסיבה שבחירה בצוות הנכון היא חיונית כדי לעמוד באתגרים קשים ולעזור לך להתגבר על המכשולים התפעוליים שעמדת בפניהם לפני שאסטרטגיות ממוקדות בענן הובילו לאופטימיזציה עסקית. העברת אפליקציות ושירותים מדור קודם לענן אינה מספקת את היתרונות של אסטרטגיית ענן תחילה, ובמקרים רבים למעשה הופכת את מערכות ה-IT למורכבות ומסורבלות יותר.

שירותי ה-IT הקיימים של רוב החברות בנויים על תשתית מסורתית תלת-שכבתית ומוגדרים לפריסה במרכז נתונים סטטי

במקום על המודל הניתן להרחבה וגמישות באופן מלא שמספק הענן. הופעת הענן ב-2006 סיפקה לארגונים קטנים ובינוניים תשתית ופתרונות אחסון ניתנים להרחבה, אך פתרונות אחסון, גיבוי ו-SaaS בענן ציבורי כלל לא תוכננו עבור ארגונים ברמת הארגון.

Categories: Uncategorized