ציפורן חודרנית היא לא דבר של מה בכך, ולכן יהיה עליכם לטפל בה בהקדם. לא תוכלו להשאיר את המצב כמו שהוא כי תחושת הכאב ביחד עם תחושת חוסר הנוחות תכריע אתכם. נכון להיום קיימים טיפולים שונים שאמורים לגרום לכם להרגיש טוב יותר. אך בשורה התחתונה ישנה אפשרות אחת שתהיה בולטת בהשוואה לכל האפשרויות האחרות. אנו כמובן מדברים על האפשרות של ניתוח ציפורן חודרנית בלייזר במרפאה כזאת או אחרת. שאלנו את ד"ר אנדי קרף, האם כדאי לעבור ניתוח ציפורן חודרנית בשיטה הזאת?

כמעט 100 אחוזי הצלחה

כאשר בוחנים שיטת טיפול כזאת או אחרת ישנו צורך להסתכל על אחוזי ההצלחה. השאיפה שלכם תהיה לבחור בשיטת טיפול שמביאה איתה אחוזי הצלחה גבוהים ככל האפשר. ניתוח ציפורן חודרנית בלייזר מביא איתו כמעט 100 אחוזי הצלחה. נדיר מאוד לשמוע על מקרים שבהם הניתוח הזה לא סיפק את הסחורה הרצויה. כך שאם מאסתם בכל מיני שיטות טיפול שלא מספקות את הסחורה, זוהי הבחירה הנכונה עבורכם. בחירה שככל הנראה תגרום לכך שתוכלו להשאיר את הציפורן החודרנית הרחק מאחוריכם.

ניתוח שלא מביא סיכונים

יצא לכם לשמוע על המון ניתוחים שונים שהביאו איתם מידה גבוהה של סכנה? כאן מציאות היא שונה ממה שנדמה לכם בראש. מכיוון שהניתוח מתבצע בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת הוא מביא איתו סיכון מינימלי. עד כה לא שמענו על מקרים של פגיעות או פציעות כתוצאה מביצוע הניתוח בדרך הזאת. מכיוון שקרן הלייזר מאוד מדויקת היא מאפשרת לבצע את הניתוח בצורה הכי טובה שיש. כך שגם התוצאות יהיו מעולות וגם הסיכון כמעט ולא יהיה קיים. אין סיבה שלא תבחרו באופציה הזאת כאשר מדובר על ניתוח לטיפול בציפורן חודרנית.

שיקום מהיר וחזרה אידיאלית לשגרה

השיקום מניתוח ציפורן חודרנית שלא מתבצע בלייזר עלול לקחת זמן רב. בכל זאת הניתוח עצמו מתבצע בכף הרגל, והוא עשוי להוביל אתכם למספר חודשי החלמה. אתם מאלה שלא יכולים לשכב במיטה במשך כמה שבועות טובים עד שהמצב ישתפר? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. כמוכם יש עוד לא מעט אנשים שאמורים בדיוק את אותן האמירות. אנו מציעים לכם לבצע ניתוח ציפורן חודרנית בלייזר מכיוון שהוא מביא איתו שיקום מינימלי. אומנם כן יהיו מספר ימים שיחייבו אתכם לשכב במיטה ולנוח. אך לא מדובר על מספר שבועות אלא מדובר על מספר ימים בלבד.

צילום:freepik

Categories: Uncategorized