קיימים לא מעט דברים שאת צריכה לדעת לפני שתגדילי את החזה שלך. עבור נשים רבות האפשרות של הגדלת חזה היא התגשמות כל החלומות. אך במקביל מוטב כי תכירי את שני הצדדים של המטבע על מנת שתוכלי לעשות החלטה חכמה. כך לא תמצאי את עצמך במצב שבו את תתחרטי על הבחירות שאותן את עשית. את הדברים החשובים לפני ההגדלה עצמה תוכלי לקבל גם מהרופא שלך. אותו מנתח פלסטי שאמור להיות זה שיבצע את הניתוח עצמו, ויגשים לך את חלומך הגדול. 

החשיבות של בחירת הרופא

אחת מהבחירות הראשונות שתעשי תהיה בחירת מנתח פלסטי. הרופא חייב להיות רופא מנוסה, כזה שתסמכי עליו בעיניים עצומות בהקשר הזה. אם הרופא לא יענה על הציפיות שלך, הוא יספק לך פחות ממה שהיה נדמה לך. כאשר את בוחרת רופא יהיה עלייך להבין בדיוק מה את מצפה ממנו. כמובן שתוכלי לבקש ממנו להראות לך תוצאות של הגדלת חזה שאותה הוא ביצע. בנוסף תוכלי גם לקבל המלצות או חוות דעת של אנשים אחרים שעברו את הטיפול. הכי חשוב מבחינתך זה שבצד השני יהיה איש מקצוע שאת יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות.

תיאום ציפיות לפני שמתחילים

לפני שאת יוצאת לדרך אנו ממליצים לך בחום לעשות תיאום ציפיות עם הרופא. ברגע שאת עושה תיאום ציפיות עם הרופא תהיה לך אפשרות להשיג את מבוקשך. בחלק מהמקרים כאשר לא מבצעים תיאום ציפיות עם הרופא התוצאה תהיה הרבה פחות טובה. את מבחינתך אמורה לדעת כי את עושה את הצעדים שיגרמו לך לדעת כי את תגשימי את החלום הכי גדול שלך. מנתח פלסטי שלא מבצע תיאום ציפיות עם המטופלת הוא איש מקצוע הרבה פחות מומלץ עבורך.

אל תנסי לחסוך בעלויות

עלייך לקחת בחשבון כי תהליך הגדלת חזה הוא לא תהליך זול. על מנת שתוכלי להפוך את החלום שלך למציאות יהיה עלייך להכניס את היד אל תוך הכיס. ברגע שאת תכניסי את היד אל תוך הכיס לא תהיה סיבה שלא תהפכי את החלום למציאות. בעת בחירת מנתח פלסטי אסור לך להסתכל קודם כל על העלות הכספית. העלות הכספית היא מינורית, יש דברים אחרים שמומלץ שתסתכלי עליהם לפני כן. ברגע שאת תקבלי את מבוקשך, את תהיי מרוצה מאוד גם אם הוצאת קצת יותר. מי שמנסה לחסוך בהקשר של הגדלת חזה עלולה לשלם על כך ביוקר לאחר מכן.

צילום:pixabay

Categories: Uncategorized