כאשר יש לנו בעיות ירכיים חמורות, אנחנו חייבים להיות מודעים לעובדה שלעיתים נצטרך לעבור הליך כירורגי של החלפת המפרק בירך שלנו. יש הרבה מאוד שיטות ניתוח שונות להחלפת מפרק הירך, כאשר אחת השיטות היותר מתקדמות היא שיטת החלפת ירך בגישה קדמית. גישה זו מתקדמת מאוד כי זמן ההחלמה והשיקום לאחר ניתוח מסוג זה, הוא מהיר יותר יחסית לשיטות ניתוח אחרות. אם אנחנו צריכים לעבור ניתוח להחלפת מפרק הירך, חשוב שנהיה מודעים לכל הטיפולים השונים שקיימים בשוק הרפואי ונבחר את הטיפול שהכי מתאים לנו בעזרת הרופא המטפל שלנו.

פרופ' רונן דבי – אורתופד מומחה להחלפת ירך בגישה קדמית

פרופ' רונן דבי הוא אורתופד מומחה להחלפת ירך בגישה קדמית. כמומחה לגישה זו פרופ' רונן דבי, ניתח כבר מאות אנשים והוא אחד המומחים המובילים בארץ לניתוח מסוג זה. אם אנחנו לא רוצים להתפשר על איכות הטיפול הרפואי שאנחנו מקבלים, חשוב שכבר בשלב אבחנת הקושי או הבעיה הרפואית ממנה אנחנו סובלים, נלך לקבל טיפול מרופא מומחה. לרופאים מומחים יש הרבה מאוד ניסיון מקצועי והם יכולים לסייע לנו מאוד מבחינה אנושית ורפואית ולמנוע מאתנו חודשים ואף שנים של סבל גופני ורגשי.

למי ניתוח החלפת ירך יכול לסייע?

ניתוח החלפת ירך, יכול לסייע מאוד לכל מי שצריך לעבור ניתוח החלפת מפרק ירך. לרוב, מי שצריך לעבור ניתוח מסוג זה הם אנשים בני הגיל השלישי, שמסיבות של זקנה או של תאונות חייבים לעבור החלפה של מפרק הירך. אוכלוסיות נוספות שניתן לראות עלייה בשנים האחרונות בביקוש שלהן לניתוח הן רוכבי קורקינט חשמלי שמעורבים בהרבה תאונות דרכים ופציעות גפיים, נפגעי תאונות עבודה ותאונות דרכים "רגילות" וגם ספורטאים שיש להם שברים כתוצאה ממאמץ.

בסופו של דבר, ההחלטה איזה ניתוח נעבור היא שלנו. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים לקבל החלטה מושכלת וחכמה, כדאי לנו ללכת לקבל טיפול וייעוץ רפואי מרופא מומחה. רופא שתחום המומחיות שלו הוא אורתופדיה יוכל לסייע לנו מאוד להרגיש טוב יותר ולקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שמגיע לנו. אם יש רופא מקופת חולים אחרת שאנחנו רוצים ללכת עליו – עלינו לבדוק אם יש לו הסכם עם קופת החולים שאליה אנחנו משתייכים בתור רופא מומחה פרטי. עוד חשוב לשים לב, מה מידת הניסיון של הרופא שלנו בביצוע ניתוחים מהסוג שאותו אנחנו צריכים לעבור.

צילום:freepik

Categories: Uncategorized