קיים לא מעט חוסר וודאות כאשר מדברים על הפריה חוץ גופית. יש כאלה שחושבים על משהו אחר, אך בפועל מתמודדים עם משהו אחר לחלוטין. זוהי הסיבה שבגללה מוטב לקבל מענה על השאלות החשובות על מנת להתחיל את ההליך ברגל ימין. אי אפשר להתחיל תהליך IVF מבלי שתקבלו מענה לכל עניין שמטריד אתכם. בכל זאת לא מדובר על טיפול רפואי סטנדרטי כזה שכולם עוברים אותו. אם הגעתם למצב שבו אתם צריכים לעבור טיפול שכזה, אסור שהנסתר יגבר על פני הגלוי מבחינתכם.

מי לא יכולה לבצע הפריה חוץ גופית?

ישנם חוקים ברורים מאוד הקשורים לנושא של טיפולי IVF  בישראל. נשים שמלאו להן 42, יהיו תחת בקרה בכל מה שקשור לנושא של החזרת עוברים. במקרה שבו ישנה החזרת עוברים תדירה, הצוות המטפל מחויב לעשות חישוב מסלול מחדש. את מבחינתך צריכה לחפש אחר מקום מנוסה שבו תוכלי לעבור טיפולי הפריה חוץ גופית. כאשר המטרה היא שהטיפולים יעברו בצורה מוצלחת ותוכלי להפוך את החלום שלך למציאות ברת קיימא. כל עוד תבחרי את המקום הנכון, אין סיבה שלא תוציאי את המקסימום מהטיפול.

עבור מי מיועדת הפריה חוץ גופית?

לא כל אישה שיוצאת מנקודת הנחה כי קשה לה להיכנס להיריון מתחילה טיפולי IVF. הרצון הטבעי שלך וגם של הגורמים הרפואיים יהיה שתיכנסי להיריון בצורה טבעית. גם אם זה אומר שקשה לך קצת יותר להיכנס להיריון, עדיין יהיה שווה להמתין עד להשגת המטרה. טיפולי הפריה מיועדים עבור נשים שמובחנות כאי פוריות. האבחנה אמורה להיעשות על ידי רופא מוסמך שמגיע עם הניסיון הנדרש. רק אחרי שרופא מספק הפנייה רלוונטית, תוכל האישה לגשת למכון כזה או אחר על מנת לבצע את הטיפול הזה. 

מהי העלות של טיפולי IVF?

כאשר אישה מתחילה טיפולי הפריה חוץ גופית היא צריכה לקחת בחשבון את העלויות. ברוב המקרים העלויות לא מהוות מכשול מכיוון שישנה מטרה שעומדת מול העיניים. אך עדיין כל אישה צריכה לדעת כי היא יכולה להשלים את הטיפול עד תום. נשים שלא מסוגלות לעמוד בהוצאות הרפואיות הללו צריכות לחפש אחר אלטרנטיבות אחרות. נדגיש כי ישנה השתתפות של קופת החולים ושל ביטוחים שונים בעלויות השונות. אך למרות ההשתתפות הקיימת, ההוצאות הם עדיין כאשר שלא תוכלו להתעלם מהם. ברוב המקרים מדובר על עלות שנעה בין 15 אלף עד 25 אלף ₪ לכל מחזור טיפול.

Categories: Uncategorized