שולחנות קוקטייל מגיעים בגדלים וגבהים שונים, מה שהופך אותם לאידיאליים ליישומים שונים. ב- DBO EVEVNTS יש מגוון רחב של שולחנות בגדלים שונים, כמו גם שולחנות עגולים. שולחנות בר גבוהים כמו גם שולחנות פלסטיק מתקפלים בפורמט גדול מציעים לאורחים מקום להיפגש ולנהל שיחות אינטימיות.

שולחנות עגולים להשכרה אופייניים לחתונות

ימי נישואין, ארוחות ערב, גיוס כספים ואירועים רשמיים אחרים. היופי בשולחנות עגולים הוא בכך שהם מאפשרים לקבוצה גדולה של אנשים לשבת יחד ולעודד שיחות קרובות. שולחנות עגולים הם אידיאליים אם אתם מארגנים מסיבת קוקטייל או מסיבה בה מעורב כמות קטנה של אוכל.

וודאו שיש לכם מבחר רחב של שולחנות המוקדשים לאירוע

בין אם אתם מתכננים מסיבת ארוחת ערב פשוטה או מסיבת חתונה מפוארת, עליכם לשלב שולחנות קוקטייל בלוח הזמנים שלכם. יש חשיבות רבה לשולחנות שתבחרו לאירוע שלכם, מכיוון שהם לא רק קובעים את מצב הרוח באירוע שלכם, אלא גם מעניקים למסיבה שלכם קסם אלגנטי.

לקבלת מראה רשמי ועכשווי יותר

תוכלו לשכור שולחנות קוקטייל אלומיניום מוברש; הם זמינים בגדלים שונים, נמוכים לגבוהים, וניתן להשתמש בהם עם או בלי מצעים. הם מתאימים במיוחד לאירועים בחיק הטבע, בהם אינך צריך לדאוג שהרוח תעיף את המצעים מהשולחן.

רעיון פופולרי נוסף לאירוע בחיק הטבע הוא להקים שולחן קוקטיילים גבוה עם שתיים או אחת מ -9 השמשיות שלנו בשוק כדי ליהנות ממקום מוצל להירגע וליהנות מקוקטייל ביום שמש.

השכרת שולחנות וכיסאות איכותיים אלה לאירועים מוגנים מפני מזג האוויר, חסינים בפני חלודה ומים למניעת נזק. הפרס מספק שולחן וכיסא איכותיים לאירועים כדי להוסיף את הנגיעות הסופיות לאזור הבילוי המושלם.

מבחר השכרת השולחנות שלנו כולל שולחנות עגולים

מרובעים, אליפסה ומלבניים לארוחות פנים וחוץ ומסיבות. ב- Premiere תמצאו מבחר שולחנות מתקפלים, שולחנות קוקטייל, שולחנות עץ ושולחנות מיוחדים. DBO שולחנות אירועים של חברתנו זמינים בשלושה דגמים ייחודיים עם גובה מדורג.

שולחנות החווה שלנו זמינים בצבעים ובעיצובים שונים

ומעניקים לך גמישות רבה יותר בתכנון. כסה את שולחנות האירועים שלנו במפות פשתן בטוב טעם לבחירתך וצפה בהן הופכות רגילות לאלגנטיות, אלגנטיות ליפות. בדוק את שולחנות האירועים המתקפלים שלנו בצורות עגולות, מלבניות ומרובעות, עם רגלי פלדה שננעלות במהלך ההובלה.

קל לזרוק שולחן אירועים מתקפל (המכונה גם ריהוט משתה) בחלק האחורי של המכונית. ניתן לקפל רהיטי אירועים ליחידות קומפקטיות שאי אפשר להשתמש בהן יותר, וכך לחסוך מקום בחנות, בבית או במשרד.

מצא את השולחנות המתקפלים הטובים ביותר לעסק שלך בין אם אתה מנהל כיתה

אוניברסיטה או אולם מסיבות, שולחן מתקפל הוא רהיט. שולחנות להשכרה לאירועים , המכונים גם ריהוט אירועים, זמינים בגדלים ותצורות שונות וניתן להשתמש בהם בבית או בחוץ. בעולם ההשכרות של אירועים ומסיבות, מעטים הדברים שנמצאים בכל מקום כמו החשבון עבור סט שולחנות וכיסאות מתקפלים.

ממסיבות יום הולדת זעירות ועד תערוכות חברה זוהרות

מגוון שולחנות וכיסאות מתקפלים יועיל כמעט לכל דבר. יצירות השכרת מסיבות מספקות השכרה נהדרת, נוחה ויפה של כסאות מסיבות לחתונות ואירועי מסיבות בעמק סן פרננדו, כולל קלבאסאס, מחוז ונטורה ואזורים כמו ווסטלייק וילג 'ואלף אלונים. מאוהלים ועד שולחנות, יש מבחר רחב של שולחנות צד למכירה ברשת, וכיסאות מסיבות המכסים כמעט כל סוג של אירוע שאפשר להעלות על הדעת.

DBO EVENTS השכרת ציוד לאירועים

היא חברת השכרת ציוד לאירועים המובילה לאוהלי מסיבות במדינת טקסס כדי לעזור לכם לתכנן אירועים בלתי נשכחים, בין אם מדובר בריקודים בבית הספר, בתוכניות פרסים, בגיוס כספים, בחתונות או במנגלים בחצר האחורית. ב-DBO EVENTS אנו מתגאים בכך שעוזרים לכם ליצור חוויות אירועים ייחודיות שתזכרו עוד שנים רבות. המחירים באתרנו משמשים כנקודת התחלה וכפופים לזמינות.

במהלך השנים

אוהלי אירועים להשכרה עם מבחר רחב של כסאות, שולחנות, סדינים ואוהלים הפכו את המקומות של לקוחותינו ליצירות אומנות. הציוד והיכולות המיוחדים שלנו מאפשרים לנו לעבוד איתך אחד על אחד- אחד לארגן אירועים בכל סדר גודל.

לא משנה איזה סוג חגיגה או כנס יש לכם בראש, אנו יכולים להבטיח כי ציוד ההשכרה שלכם יגיע בזמן ובסטייל. עין, חדר האירועים שלך יכול לעבור מריק למוכן לבוא האורחים שלך.

כל אירוע זקוק לשולחנות וכיסאות, אבל זה לא אומר שהם חייבים להיות משעממים. כל אירוע הוא אחד הזכורים ביותר , והשולחנות הנכונים יכולים להוכיח מכריעה.

ל-DBO EVENTS מגוון רחב של שולחנות שניתן להשכרה במחירים מעולים

שולחנות אלה מאופיינים בבנייה חזקה וחסונה ועשויים מהטובים ביותר. ניתן להשכיר כל כמות שתרצו, הכל כפי כמות המוזמנים שלכם.

למעשה, אדם יכול להתקפל ולהפשיל את השולחן לצורך שירות ואחסון. אנו מספקים סטים ומפרקים את הפריטים ששכרתם בזמן הרצוי. מבחר ההשכרה שלנו כולל שולחנות למראה הדגמה, שולחנות להכנת אוכל מנירוסטה ושולחנות הכנת כריכים.

יתרון גדול של שולחנות דיקט מתקפלים על שולחנות פלסטיק

הוא תיקון והחלפה פשוטים של חלקי שולחן מתקפלים, אביזרי בד ויניל, חצאיות ומצעים למיטה. אנו נושאים שולחנות מתקפלים מעץ, חלקים ואביזרים ומגוון רחב של כסאות אירועים שתצטרכו להושיב את אורחי השולחן שלכם. יש לנו כיסאות מתקפלים מרופדים עם ריפוד ויניל עמיד למים ואביזרי פלדה.