ההיריון יכול להיות מקסים כל עוד הוא לא מתארך יתר על המידה. כאשר אישה נכנסת לחודש התשיעי להריונה היא כבר מתחילה לספור את הזמן לסיום הלידה. חוסר הנוחות ביחד עם הרצון ללדת הם אלה שיכולים לגרום לרצון לסיים את ההיריון בהקדם האפשרי. אך לא תמיד נשים מגיעות למצב של לידה במסגרת הזמן שנקבע מראש. כאשר אישה עוברת את השבוע ה-42 להריונה היא נכנסת לסיטואציה שמוגדרת היריון מאוחר. בשלב זה כבר יהיה אפשר לבצע כל מיני פעולות שונות על מנת לזרז את הלידה. אחת מהפעולות השכיחות ביותר לבצע זירוז לידה היא על ידי דיקור סיני. שאלנו את יוסי פתאל לגבי היתרונות של הדיקור הסיני.

שיטה שהוכיחה את עצמה

לא מעט שיטות שונות לזירוז לידה אינן מגיעות עם קבלות מוכחות. כאשר אנו מדברים על דיקור סיני ניתן לראות כי לאורך ההיסטוריה היא סייע רבות. הרי הרפואה הסינית היא הרפואה העתיקה ביותר בעולם, ומכאן בדיוק מגיעה חשיבותה. לכן אם כבר תבחרו שיטה מסוימת לזירוז הלידה מוטב לבחור בשיטה שהוכיחה את עצמה. כזאת שתהיו בטוחים כי היא תביא אתכם למצב שבו הלידה באמת תזדרז ולא תגרום לכך שהמצב יישאר בעינו. אין טעם שתבחרי בשיטות שלא הוכיחו את עצמם בצורה חד משמעית.

דיקור סיני בטוח עבור היולדת

כאשר רוצים לזרז את הלידה חשוב מאוד מאוד לשמור על בטיחותה של היולדת. טעות אחת קטנה עלולה להוביל אתכם למצב שבו המצב רק ילך ויחמיר. הדיקור הסיני זוהי פעולה מאוד אפקטיבית אך בו בזמן גם מאוד בטוחה. כזאת שלא אמורה לסכן את היולדת כל עוד היא מתבצעת על ידי האנשים הנכונים. רופאים מוסמכים אשר יודעים כיצד לבצע את הפעולה עם כל הזהירות הנדרשת. כאשר המטרה בסופו של יום היא שתוכלו למצוא את עצמכם מגיעים לחדר הלידה.

שיטה בטוחה עבור העובר

עוד עניין שאסור לכם לשכוח אותו הוא כמובן הבטיחות של העובר. אף יולדת לא תרצה לבחור בשיטה שעלולה במידה מסוימת לפגוע בעובר. נדגיש כי זירוז לידה חשוב מאוד על מנת לאפשר לעובר להתפתח מחוץ לרחם. דיקור סיני כשלעצמו הוא מאוד בטוח, ולא מהווה סכנה עבור העובר. את מבחינתך יכולה לדעת כי עשית את הבחירה הנכונה עבורך וגם עבורו. ברגע שתגיעי לחדר הלידה תוכלי לדעת כי הבחירות שאותם עשית בזמן אמת הם אלה שהביאו אותך למצב הזה. 

צילום:freepik

Categories: Uncategorized