מדוע אורגני הוא הטוב ביותר עבור המותג שלך

ישנן סיבות רבות מדוע קידום אורגני הוא הטוב ביותר עבור המותג שלך.

1. קידום אורגני עוזר לכם לבנות מודל עסקי בר קיימא שאינו מסתמך על גורמים חיצוניים כמו פרסום בתשלום.

2. קידום אורגני הוא חסכוני ואינו דורש מכם השקעה נוספת מלבד הזמן המושקע בו.

3. קידום אורגני עוזר לך ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם קהל הלקוחות שלך על ידי מתן תוכן ומידע חשובים בהם הם מעוניינים, מבלי להיות דוחפים או אגרסיביים מדי לגבי זה.

4. קידום אורגני מספק לכם הזדמנות ליצור קשר עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם וכו', שם הם מבלים את רוב זמנם באינטרנט בימים אלה.

סקירה כללית: מה זה SEO, למה זה חשוב ואיך זה עובד

מאמר זה יספק תובנות לגבי מהו קידום אתרים, מדוע הוא חשוב וכיצד הוא עובד.

קידום אתרים הוא תהליך של מיקסום הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERPs) באמצעות מאמצי אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO).

אתר מותאם היטב יכול לעשות הבדל עצום בביצועי האתר שלך. SEO הוא לא רק דירוג גבוה יותר ב-SERPS; זה גם על משיכת מבקרים נוספים לאתר שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הכוללת תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט בדפי תוצאות אורגניים של מנועי החיפוש.

קידום אתרים חשוב לכל עסק מכיוון שהוא עוזר להגדיל את התנועה ומוביל ליותר המרות.

קידום אתרים יכול להתבצע בתוך הבית או במיקור חוץ לסוכנות; זה לא יקר ויש הרבה כלי SEO שיכולים לעזור לך בתהליך זה.

כך עובד קידום אתרים:

מה ההבדל בין פרסום במדיה חברתית וקידום אתרים?

פרסום במדיה חברתית הוא סוג של אסטרטגיית שיווק דיגיטלית המשמשת לקידום מותגים, מוצרים או שירותים באמצעות מדיה חברתית. קידום מסוג זה נעשה באמצעות שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית לפרסום. המודעות הן בדרך כלל בצורה של פוסטים בעמוד הפייסבוק של החברה, או ציוצים בחשבון הטוויטר שלה. פרסום ברשתות חברתיות יכול להתבצע על ידי קידום פוסט בפייסבוק ובטוויטר בו זמנית כדי להגיע לקהלים שונים.

קידום אתרים הוא הפעולה של הגדלת הנראות והתנועה לאתר על ידי דירוגו גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). קידום אתרים יכול להתבצע בשיטות אורגניות כמו מאמרים ופוסטים בבלוג, אך גם בשיטות בתשלום כמו SEO, SEM, PPC ושיווק שותפים.

פרסום ברשתות חברתיות הוא תהליך של קידום מותג, מוצר או שירות בערוצי מדיה חברתית. זהו סוג של שיווק בתשלום המשמש בדרך כלל כדי להגיע לקהל רחב יותר ולקדם מוצרים ללקוחות פוטנציאליים.

שיווק במדיה חברתית, לעומת זאת, הוא מונח גג הכולל את כל ההיבטים של שיווק דיגיטלי, כגון יצירת תוכן, קידום וניתוח. שיווק במדיה חברתית יכול להתבצע באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר וניתן לעשות זאת גם באמצעות פלטפורמות בלוגים כמו וורדפרס.

בחלק זה נחקור את ההבדל בין פרסום במדיה חברתית לשיווק במדיה חברתית בפירוט.

כיצד ליצור אסטרטגיית SEO טובה יותר שעובדת עבור העסק שלך בשנת 2018

האינטרנט הוא מקום עצום עם מיליארדי דפים, כך שאין זה מפתיע שמנועי החיפוש משתפרים במציאת המידע המתאים עבור המשתמשים שלהם.

במאמר זה תלמדו כיצד ליצור אסטרטגיית SEO טובה יותר שמתאימה לעסק שלכם ב-2018.

השנה, גוגל פרסמה עדכונים ושינויים רבים באלגוריתם מנוע החיפוש שלה במטרה לשפר את חווית המשתמש ולצמצם אתרי ספאם.

אחד מהעדכונים הללו היה Penguin 4.0 המכוון לאתרים עם תוכן באיכות נמוכה על ידי הורדת הדירוג שלהם בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs).

עדכון נוסף היה RankBrain שנועד לתת משקל רב יותר לחיפושים ושאילתות ארוכים ומורכבים יותר המשתמשים במילים ממספר קטגוריות.

זה גם נותן יותר משקל לאתרים עם קישורים נכנסים סמכותיים מאתרים איכותיים אחרים מאשר לאלה עם קישורים נכנסים באיכות נמוכה ממקורות ספאמיים או לא רלוונטיים.

RankBrain גם נותן יותר משקל לסינכרון