לפני שתבצעו הלבנת שיניים ככל הנראה יהיו לכם לא מעט שאלות שתרצו לשאול. אך לא תמיד תוכלו לשאול את רופא השיניים טרם ביצוע הטיפול. בדיוק מהסיבה הזאת החלטנו לרשום את המאמר הבא שיעשה לכם קצת סדר. במאמר הזה נעלה כל מיני שאלות חשובות שבוודאי מעסיקות גם אתכם. לאחר שתקבלו את התשובה הברורה, תוכלו להתחיל לבצע את הטיפול עצמו. רוצים לבצע טיפול הלבנת שיניים ברמה הכי גבוהה? פנו אל מרפאת השיניים של ד"ר אופיר זהבי, שם תוכלו לקבל טיפול ברמה גבוהה.

האם טיפול הלבנת שיניים כואב?

זוהי שאלה שכמעט כל אחד ישאל את עצמו לפני שהוא יבצע את הטיפול עצמו. החדשות הטובות הן שטיפול הלבנת שיניים פחות כואב מטיפול אחרים. יש כאלה שיגידו כי הטיפול בכלל לא כואב, אך הכאב הוא דבר מאוד אינדיבידואלי. אך בשונה מכל טיפול אחר שאותו יצא לכם לעשות, כאן המציאות תהיה מעט שונה. תהיה לכם אפשרות לדעת כי אתם הולכים לבצע טיפול עם כאב מינורי. כאב שאולי לא תרגישו בו בכלל, אך עדיין מוטב לכם להכין את עצמכם לכל תרחיש שלא יבוא.

כמה עולה להלבין את השיניים?

העלות של טיפולי הלבנת שיניים משתנה בין מרפאה למרפאה. העלות במרפאת השיניים של ד"ר אופיר זהבי תהיה שונה מהעלות במרפאות אחרות בפתח תקווה. אך המחיר הוא עוד פרמטר שאליו תצטרכו להתייחס במקביל לפרמטרים אחרים. השאיפה שלכם צריכה להיות לקבל את הטיפול האיכותי ביותר. אם העלות תהיה מעט יותר גבוהה זה יהיה שווה את ההשקעה שלכם. כך תדעו כי לפחות התוצאה הסופית שאותה השגתם תהיה תוצאה סופית שעונה לציפיות שלכם. חבל מאוד שתשקיעו כסף על הלבנת שיניים שלא תהיה מספיק איכותית ולא תתבצע במקצועיות. 

כמה זמן נשמרת הלבנת שיניים?

על הנייר הלבנת שיניים יכולה להחזיק מעמד כמה שנים טובות ללא כל שינוי. אך כמובן שחשוב להדגיש כי כל מקרה נשקל לגופו, ואצל כל אחד ההלבנה תחזיק תקופה שונה. אם תשמרו על ההלבנה לפי החוקים אין סיבה שהיא לא תחזיק מעמד כמה שנים טובות. מצד שני מי שלא מקשיב לחוקים ולהנחיות של רופא השיניים ימצא את עצמו הורס את התוצאות תוך מספר חודשים. זוהי הסיבה שבגללה אנו מפצירים בכל לנסות ולשמור על התוצאות שאותן אתם השגתם. הרי שילמתם לא מעט על מנת להביא את עצמכם למקום הזה.

צילום:freepik

Categories: Uncategorized