לקראת ניתוחים שונים בתחום הכירורגיה הכללית יהיה עליכם להתכונן כמו שצריך. אם ההכנה לקראת הניתוח תהיה כמו שצריך, תוכלו להיכנס אליו מבלי שיהיו לכם בעיות מיוחדות. אם ההכנה תהיה לוקה בחסר, תמצאו את עצמכם נכנסים לניתוח עם חששות רבים. אז מה אתם צריכים לעשות על מנת להיכנס לניתוח בראש שקט? בדיוק את השאלה הזאת שאלנו את ד"ר אלדד פובזנר, רופא מומחה לכירורגיה כללית. כך שאם בקרוב אתם עומדים לעבור ניתוח כירורגי כזה או אחר, שווה לכם לקרוא את המאמר. כך כל סימני השאלה שעשויים להעסיק אתכם יהפכו לסימני קריאה.

קבלת מידע על הניתוח עצמו

אומנם אתם לא מומחים בכירורגיה כללית, אך מוטב כי תבינו לקראת מה אתם נכנסים. על מנת שתוכלו להגביר את תחושת השליטה תהיה לכם אפשרות לקבל מידע על הניתוח. כל ניתוח הוא שונה, ולכן תוכלו לקבל מידע קצת אחר בהשוואה לניתוחים אחרים. ברגע שאתם יודעים פחות או יותר מה הולך לקרות, תוכלו לדעת מה עוד מצפה לכם בדרך. כמובן שאת המידע שלא תרצו לדעת תוכלו לבקש מהרופא שפשוט לא יספר לכם. אך זה תמיד טוב שיש לכם רקע מסוים לגבי הניתוח שאותו אתם עומדים לעבור.

הביאו אתכם אנשים קרובים

אף אחד לא אוהב לעבור ניתוח, אך עדיין ישנם מקרים כי מדובר על דבר שהוא בגדר חובה. כמובן שעבורכם כמו עבור אנשים רבים האפשרות של ניתוח זוהי האפשרות האחרונה. אם בכל זאת אתם נדרשים לעבור ניתוח, מוטב כי תביאו אתכם אנשים קרובים. אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם כאשר אתם מבצעים את הניתוח. אם בקרבתכם יהיו אנשים שאתם אוהבים, תוכלו להרגיש את תחושת הביטוח. פתאום תבינו כי קטן עליכם לעבור את הניתוח, ותיכנסו אליו כאשר יש לכם בראש מחשבות חיוביות. 

הביאו חפצים אישיים מהבית

ברוב המקרים לאחר ניתוח כירורגיה כללית תמצאו את עצמכם מתאשפזים במשך מספר ימים. המנוחה לאחר כל ניתוח היא משתנה, כאשר היא נקבעת בהתאם למידת המורכבות. אך על מנת שתשנו את האווירה של בית החולים תוכלו להביא מספר חפצים אישיים מהבית. כל מיני חפצים אישיים שיגרמו לכם לשכוח כי אתם נמצאים בתוך בית החולים. ברגע שהחפצים האישיים יהיו חפצים של הבית התחושה תהיה טובה. תוכלו להרגיש מעט יותר טוב, אפילו אם מצפה לשם שיקום שהוא יחסית שיקום ארוך. 

Categories: Uncategorized