יש מגוון סגנונות עיצוב, כגון סגנון ארט דקו או עיצוב דרום מערבי. לדוגמה, אם אתם שוקלים לרכוש חלון זכוכית מהרצפה עד התקרה, מעצב הפנים שלכם יצטרך לוודא שהוא מותקן בצורה אלגנטית ומסוגננת ותואם לחלל החדר, כמו גם לריהוט ולסגנונות הרצויים לכם לעטוף חלל.

זה נכון בדרך כלל שמעצבים עוסקים בתכנון חלל ובביצוע מבני, בעוד שמעצבים עוסקים בהחלטות האסתטיות הסופיות.

כשאתה מחליט לאיזה סוג עזרה תצטרך בעת תכנון שינויים בבית שלך

זה יעזור לך להבין את ההבדלים בין מעצבים מקצועיים למעצבים – השכלתם, כישוריהם, השירותים וקהל הלקוחות שלהם. תחום זה של הכשרת עיצוב הבית מכין מעצבים שואפים לעבוד עם מגוון לקוחות ולהשתמש בחזון המומחה שלהם כדי לפתח פתרונות בטוחים ופונקציונליים.

מעצבי פנים ילמדו גם כיצד להשתמש בטקסטיל

כיצד לעצב מחדש סגנון ספציפי בהתאם להעדפות הלקוח וכיצד לעצב חדרים וחללים ספציפיים. לחלופין, קורסי עיצוב פנים מלמדים אלמנטים עיצוביים בסיסיים, כגון חומרי עיצוב בסיסיים ומודרניים וכיצד להשתמש בהם בבית. מעצבי פנים מועסקים על ידי לקוחות, והם עשויים להרגיש המומים מהרעיון לשפץ לחלוטין את בתיהם או אפילו חדרים בודדים בבתיהם.

בעוד שמעצבי פנים הם גם מיומנים לעתים קרובות מאוד בקישוט

בעיצוב הסביבה האסתטית של חלל, לעתים קרובות זה לא תפקידם העיקרי. בעוד לקישוט תפקיד ביצירת מרחב מגורים פונקציונלי ויפה, תפקידו של מעצב פנים שונה באופן משמעותי מעיצוב פנים. אסתי איפרגן מעצבת פנים מספרת לנו: "עיצוב פנים הוא האמנות והמדע של הבנת ההתנהגות האנושית כדי ליצור חללים פונקציונליים בבניין, בעוד שקישוט פנים הוא ריהוט או עיטור חלל באלמנטים דקורטיביים כדי להשיג אסתטיקה ספציפית".

המעצב מתעניין באומנות ובפונקציונליות של המקום

ואילו המעצב מתעניין במראה וביופי של המקום. הסטייליסטית מתעניינת מאוד בערך הקישוט והבידור של הפנים, תוך התמקדות באביזרים קטנים ובטרנדים עיצוביים עדכניים או בכלי עיצובי ספציפי.

אם אינך בטוח היכן להתחיל

מעצב פנים יישב איתך וילמד עליך יותר כדי ליצור סכמת עיצוב המתאימה לאישיותך. בין אם אתם עובדים על פרויקט עיצובי גדול כמו מטבח וחדר רחצה, בונים בית מאפס או מבצעים שינויים במבנה שלו, בהחלט כדאי לבחור מעצב פנים שייצור עיצוב פונקציונלי, בטוח ויפה. מצד שני, אם לא נדרשים שינויים מבניים, אך יש צורך בסיוע קוסמטי, בחרו סגנון; בחר טפט, צבע ורהיטים; בחרו קישוטי חלונות ובחרו תאורה ואביזרים – סביר להניח שמעצב פנים יעשה את העבודה.

למעצבי פנים מנוסים יש ניסיון רב בצבע

בדים, רהיטים, וילונות ואביזרים, והם יכולים לספק הדרכה מצוינת לבחירת פלטות צבעים, ארגון פריסות חלל ובחירת פריטים שיעניקו לביתכם את האישיות והסגנון הראויים לו. אתה. המוקד העיקרי של מעצבי פנים הוא תכנון החלל. הם בדרך כלל עובדים עם אדריכל הבית שלך כדי להחליט איך לבנות את הבית שלך בצורה הטובה ביותר מנקודת מבט אמנותית. כמובן, שניהם נועדו לגרום לפנים הבית שלכם להיראות טוב, אבל…עיצוב פנים מתמקד באלמנטים הגדולים יותר של החדר-כגון צבע וריהוט, והכיף מתחיל באמת בסגנון הפנים.

המעצב מספק רהיטים ואביזרים לקישוט הפנים ליצירת סביבה אסתטית

מעצבי פנים מרבים לצבוע קירות, לתלות טפטים, לבחור ולקשט רהיטים, להתקין מסגרות לחלונות ולהוסיף אביזרים לחדר כמו שטיחים, מנורות, כריות ואמנות קיר. אולי התעשייה המפורסמת ביותר בענף עיצוב הבית, עיצוב פנים מודרני עוסק במראה של חדר, שינוי החלל באמצעות שימוש באביזרים, וילונות, יצירות אמנות וכו'. בין אם החלום שלך הוא מסעדה אדומה, טפט זברה בחדר אמבטיה, או שיש ירקן על השיש במטבח, מעצב פנים יספק את הרעיונות שלך וישלב את האלמנטים האישיים שלך בעיצוב, לא משנה כמה הם מוזרים.

למעצבי פנים יש הזדמנות לחשוב בצורה יצירתית

כדי ליצור חללים פונקציונליים שיכולים באמת לשפר את חייהם של אנשים. אנשים רבים משתמשים במונחים עיצוב פנים וקישוט פנים לסירוגין, אך המקצועות שונים מאוד. מעצבים לא רק משפרים את המראה; הם גם משפרים את תפקוד החדר. עבור חללים חדשים, הם יכולים לעזור ללקוחות להחליט על סגנונות, לבחור ערכות צבעים ולרכוש רהיטים ואביזרים.

הם יכולים להיות שימושיים לנטרול השטח שלך ולסידור מחדש של דברים

אבל הם מעולם לא למדו כיצד לשווק ולמכור נדל"ן על סמך נתוני מחקר. בנוסף, מעצבים בדרך כלל אינם מאומנים בטכניקות רישום, דוגמנות או עיצוב כגון CAD. ולא פחות מעצבים מקצועיים שבזכות ניסיון רב שנים יכולים לעבוד בצורה מושלמת עם קבלנים ובנאים באותו אופן כמו מעצב.

לאחר שתמצא כמה מעצבי פנים שנראה שהם יוצרים עיצובים בסגנון שאתה בוחר, היפגש עם כל אחד מהם כדי למצוא מישהו שאתה חושב שהוא מתאים לעבודה.

על ידי הפיכתך לעיצוב פנים ומתאמן בבית, תוכל לספק שירותים נוספים ללקוחות שלך, מה שרק יעלה את הערך שלך כמקצוען עיצוב.

זה כולל לעתים קרובות טיפים לתכנון ועזרה בהקמת הבית שלך

תצטרך גם כספים נוספים עבור תקציב העיצוב שלך כדי לכסות את העלויות של ריהוט, עיצוב, צבע וחומרים אחרים. אלמנטים עיצוביים ימוינו לפי הצורך עבור הפרויקט (אין צורך במלאי) לעומת פריטי הכנה שאמורים להיות זמינים, וכתוצאה מכך לרוב המתמחים יש מחסן מלאי משלהם. המפתח לעיצוב הבית הוא מגוון רחב של אפשרויות עיצוב.

אבל ההבדל הגדול הוא שסטייליסטים ומעצבים

יוצרים עיצובים לא עבור החזון האישי של הלקוח, אלא עבור קהל היעד – קונים פוטנציאליים. המעצב חייב להבין את אורח החיים של בעל הבית, את הטעמים האסתטיים, הצרכים הפונקציונליים ביחס ל-Stager, חייב להבין את הנוף התחרותי של הנכס, לחקור את קונה היעד של אותו נכס מסוים, להבין את הפסיכו-גרפיקה והאסתטיקה של קונה היעד והסביבה. שאיפות. יעד קונים.

עיצוב הבית עוסק בבחירת סגנונות

בחירת ערכות צבעים, רכישת רהיטים ואביזרים, בעוד שעיצוב הבית כולל ניתוח מעמיק של אופן השימוש בחלל הנוכחי, וכל שינוי פונקציונלי שיש לעצב מחדש. בקיצור, ריהוט הבית הופך את מרחב המחיה לנטרל ולבטל פרסונליות, ולארגן נדל"ן כדי למשוך קונים, בעוד שעיצוב הפנים מתאים את הבית או הדירה לסגנון החיים שלהם.

בכל שלושת התהליכים נעשה שימוש חוזר ברהיטים ובאביזרים שבבעלות בעלי בתים קיימים כדי לשפר את המראה הכללי של הבית או הדירה. למרות שסצינת הבית מבוססת על כמה עקרונות עיצוב פנים בסיסיים, כמו שימוש בסימטריה, חזרות ופרופורציות לתכנון החדר, מטרתה היחידה היא לעורר את הדמיון של רוכשי דירות פוטנציאליים כאשר הבית שלכם בשוק.

Categories: Uncategorized