הכנסת קישורים לעלון הדוא"ל שלך היא טקטיקה פשוטה לקידום תוכן. אחת הדרכים להשיג קישורים נכנסים היא ליצור תוכן טוב שאחרים חולקים ברשתות החברתיות ולתת לאנשים לקשר אליו.

קידום התוכן שלך

היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ולהתחבר לקהל היעד שלך. חברה בבניית אתרים תוכל לקשר את התוכן שלך במקומות נכונים על מנת לקדם את האתר שלך. אלגוריתמי חיפוש וניוזפיד משתנים תמיד, ולכן ישנן טקטיקות רבות להגדלת התוכן שלך ולמצוא את הקהל הנכון עבור קליקים ושיתופים בתשלום. אם המטרה שלך היא להגדיל את הפופולריות של הקהל שלך, ליצור עוקבים נאמנים ברשתות החברתיות, או לקבל מבצעים נוחים מקהל יעד, שלב טקטיקות בתשלום ואורגני ברשתות החברתיות כדי להשיג תוצאות SEO.

ערוצי שיווק בתשלום ומבצעים בתשלום ברשתות החברתיות יכולים לספק את סוג התוצאות השיווקיות הדרושות לך כל עוד אתה משתמש בפלטפורמה המתאימה לקהל היעד שלך

מצא את הדבר המתאים לעסק שלך ותגדיל את ההמרות ואת ההצלחה של שיווק תוכן. קרא את המדריך שלנו למודעות אינסטגרם או עיין במדריך למודעות של Hootsuite.

מאמצי השיווק האורגניים שלך ברשתות החברתיות תלויים באופן הפצת התוכן שלך למנויים

פירוש הדבר שעליך לקדם את הקהל שלך ואת האנשים איתם הם משתפים. הודות לפרסומים בתשלום ולרשתות החברתיות, לא תוכל להפיץ תוכן בקלות לקבוצות דמוגרפיות או סוגי משתמשים ספציפיים.

גם לאסטרטגיות חברתיות אורגניות וגם בתשלום יש יתרונות וחסרונות משלהם

פרסום אורגני ברשתות החברתיות דורש עבודה ומאמץ ארוך טווח בפיתוח אסטרטגיה שיווקית. אסטרטגיות אורגניות של מדיה חברתית הן איטיות יותר להשגת מטרות עסקיות, ובעוד שהן בחינם, לוקח הרבה זמן, ניסויים וניסיון לעשות את הדבר הנכון.

כיום

השימוש בתרומות אורגניות כדי להגיע לקהלים בא והולך, אך השימוש בתרומות חברתיות בתשלום כחלק מתוכנית השיווק שלך יכול להיות לא יסולא בפז. ניתן להשתמש בכספים כדי להגדיל תרומות חברתיות ספציפיות להמשך טווח ההגעה, או לתכנן ולבצע מודעות אופטימליות כדי ליצור קשר עם קהלים ספציפיים וליצור לידים ותעבורת קליקים. מודעות בתשלום ותרומות מוגברות יכולות להוביל אותך מעבר להישג ידם של תרומות אורגניות מסורתיות ולמשוך לידים ממאגר הלקוחות הקיים שלך.

אינך צריך לשלם עבור פוסטים ומודעות מוגדלים בכדי לקבל תנועה רבה לאתר שלך דרך פלטפורמות חברתיות, אך הם בהחלט יכולים לעזור.

זו דרך יעילה להבטיח שהמודעות שלך יגיעו ליותר אנשים במחיר נמוך יותר

אם אתה מיישם אסטרטגיה זו ומשתף תרומות אלה באופן קבוע, אתה בדרך לשיפור הטווח האורגני שלך. התחל היום והשתמש בתהליך שלב אחר שלב מוכח זה כדי לייעל את השיווק שלך.

למרות שהמונח עשוי להיות לא אינטואיטיבי

ההגדרה של שיווק אורגני מתייחסת לפעולה של התחננות ללקוחות שלך לחזור אליך בכל פעם שמספק קישור בתשלום או מוסיף דחיפה לפוסט. הוא כולל את כל מה שיש וישיר, למעט כלי שיווק בתשלום. שיווק ביולוגי הוא תהליך ארוך, אך הוא יכול להוביל לנאמנות לקוחות אותנטית יותר ולקידום אתרים מדויק יותר.

קידום ביולוגי

המכונה גם ביו-שיווק, מתייחס לאקט שגורם ללקוחות להגיע לאתר עסקי, לרוב ללא קישורים בתשלום או תרומות מחוזקות. מטרתו העיקרית היא לאזן בין הערך שהעסק שלך יוצר עבור הלקוח הנכון. קידום אורגני אינו מבוסס על אסטרטגיות שיווק בתשלום והוא תהליך ארוך יותר המייצר נאמנות לקוחות אותנטית יותר וקידום אתרים מדויק יותר. היתרון העיקרי של דוקטורט ביולוגי הוא שהם חסכוניים, חופשיים ומרתקים. אתה יכול לראות את ההבדל העיקרי בין מבצעים אורגניים בתשלום ברשתות החברתיות לפי הרשתות החברתיות.

תוכן בתשלום ברשתות החברתיות זמין כקידום לקהל רחב יותר מאשר המנויים שלך ואינו דורש שום השקעת כסף. פרסום פוסטים אורגניים ברשתות חברתיות הוא בחינם ומושך מנויים – האנשים שאיתם אתם רוצים לשתף ולקבל מידע.

במילים אחרות

פרסומות מותג ופוסטים ממומנים ברשתות חברתיות בתשלום מוצגות לקהל העוקבים אחריהם. אם פוסט בעדכון החדשות שלך מכיל תג "ממומן" או "ממומן", הוא נחשב כתרומה חברתית בתשלום. מדיה חברתית בתשלום כרוכה בהגדלת פוסטים ומודעות שמכוונים, בהתאם לענף, למגוון גורמים דמוגרפיים והתנהגותיים.

אינך זקוק לקמפיין בתשלום למדיה חברתית

כדי להקשיב למה שאנשים אומרים עליך. אתה יכול להשתמש בקמפיינים חברתיים בתשלום כדי לחזק את המסר המרכזי שאתה משתף עם פוסטים אורגניים. אם משתמשים בדוגמה של פייסבוק, 2% מהעוקבים שלכם נחשפים לראשונה לפוסטים האורגניים שלכם.

אם משתמשי מדיה חברתית לא יודעים מי אתה, הם לא ירצו לקנות מהטירה שלך. הצע את ההזדמנות ללמוד עוד על ידי לחיצה על האתר שלך או שתוכל להציע להם מכירות או מבצעים אחרים.

מבצעים בתשלום למדיה חברתית מבטיחים שקהל היעד שלך יראה את ההודעות שלך

כאשר חברות בעלות נפח רב מתחרות על תשומת הלב, מורכבות מגמות החיפוש והאלגוריתמים מסתירות תרומות אורגניות רבות בעיני קהל היעד שלך, הקליקים בתשלום מקבלים את ההשקעה. מבצעים בתשלום מאפשרים לך לשלוט בתכנים שפורסמו ובנגישותם, ובכך לבסס את עסק שירותי המפתח שלך כמותג מצליח שאתה רוצה לעשות איתו עסקים.

 

כדי להגדיל את הדולרים השיווקיים שלך, השתמש במאמצי שיווק אורגניים חברתיים ואחרים כדי לקבוע איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר בקרב הקהל שלך לפני שתפתח אותו כקידום מכירות. במקום להשקיע זמן בקמפיינים חברתיים בתשלום, התנסו בקמפיינים חברתיים אורגניים, קמפיינים בדוא"ל ושיטות פשוטות אחרות בעלות נמוכה ונצלו את הזוכים בפרסומות ומבצעים חברתיים בתשלום. על המשווקים להתמקד ביצירת ערך במקום להפציץ קהלים באמצעות שיחות ומכירות, ולכן האוהדים עוצרים לראות מה יבוא אחר כך.

נכתב בשיתוף קרצה חברה לבניית אתרים

Categories: Uncategorized