עם התמקדות בקישורים חיצוניים וקישורים נכנסים, חשוב לבנות את סמכותך באתרים אחרים. תמיד עדיף שאנשים רבים יותר כמוך יצביעו עבור התוכן שלך, אך אם אתה לא מתחיל להצביע בעצמך, מנועי החיפוש מתקשים לראות את האתר שלך כאחד הטובים באינטרנט.

כאשר אתה יוצר קישור אחורי לדף מסוים באתר שלך

הוא מקשר לדפים אחרים באתר ומפיץ את קישור המיץ. קישורים פנימיים נותנים לא פחות מיץ קישורים כמו קישורים נכנסים, ולכן הם לא מגדילים את הסמכות של אתרי האינטרנט שלך, אך הם יכולים לעזור לך להרים את האתר שלך בחיפוש. קישורי הקשר הם קישורי התוכן שלך המתייחסים למאמרים או נושאים קשורים.
לעוד פרטים מורחבים אודות מה זה קישורים פנימיים באתר ? עליך לגלוש לאתר kratza.co.il

המשתמשים שלך ישתמשו בקישורים אלה

כדי לנווט באתר שלך ולמצוא את התוכן שהם רוצים למצוא. הודות לקישורים לפי הקשר, הדפים שלך מקבלים קישורים שמשתמשים רוצים לקרוא ולהישאר באתר שלך. אם תרצה עוד קישורים חיצוניים לאתר שלך, קרא את התרומה שלנו לבניית קישורים.

קישור באתר שלך

הוא פנימי (מקשר לדפים אחרים באתר שלך) או חיצוני (מקשר לתוכן באתרים אחרים). קישורים חיצוניים עשויים להיראות נגדיים, אך אינך מעוניין שהלקוחות ילחצו על קישור שמרחיק אותם מהאתר שלך. במקרה זה, ככל שטקסט העוגן שלך טוב יותר, כך קל יותר למשתמשים שמנווטים בגוגל להבין לאילו דפים אתה מקשר.

יצירת קישורים פנימיים יכולה לעזור למנועי החיפוש לזהות את דפי המפתח שלך אם ברצונך להקל עליהם להבין את האתר שלך ואילו דפים חשובים לך

עכבישים אינם היחידים שמנסים לנווט באתר שלך, כך שתוכל להשתמש בקיצורי דרך פנימיים כדי להבטיח שמבקרים אנושיים ימצאו את האתר הנכון קל.

יישום קישורים פנימיים

הוא דרך לגיטימית לשפר את הדירוג והביצועים של האתר שלך באופן כללי. קישורים פנימיים לא רק מגבירים את החשיפה האורגנית של דפי ההמרה שלך, אלא גם מקשרים בין אנשים בפועל לדפים אלה. לבלוגים שלך ואתרים מקושרים אחרים יש ערך גבוה ומביאים תנועה לאתר שלך בעצמם, אך יש רמה שנייה של תועלת SEO שהם מביאים לאתר שלך כשאתה מיישם אותה על אסטרטגיית הקישור הפנימי שלך.

כדי לחשוב כיצד מנועי החיפוש מבינים את הערך של קישורים פנימיים, בדוק כמה דפים מקושרים באתר שלך והאם ישנם דפים באתר שלך שאכפת לך מהם, באיזו תדירות הם מקשרים אליהם. אם יש אתרים באתר שקרובים לליבך, יש להם ערך רב עבורך, ועליך לחשוב כיצד להסביר את הערך הזה למנועי החיפוש. בדף הבית שלך צריך להיות מעין סרגל ניווט שמוביל את המבקרים לדפים החשובים ביותר באתר שלך.

מבנה האתר ממלא תפקיד מפתח בניווט והבנת האתר שלך באמצעות מנועי חיפוש

הם משתמשים בקישורים פנימיים כדי למדוד אילו דפים הם החשובים ביותר ומוטמעים במותג שלך. הכללת קישורים פנימיים בניווט הראשי באתרי האינטרנט שלך מגדילה את הזמן שאנשים מבלים באתר שלך ושולחת אות חיובי לגוגל, מה שמשפר את מיקומך בדפי תוצאות מנועי חיפוש (SERP). כשאתה מתחיל קמפיין לרכישת קישורים חיצוניים, דפים חדשים יחפשו באתר שלך דפים רלוונטיים אחרים ויצרו קישורים פנימיים שיעניקו להם דחיפה ראשונה.

אלה האתרים בעלי הסמכות הגבוהה ביותר (כלומר דירוג כתובות אתרים) וטונות של קישורים נכנסים

עמודים אלה הם חלק ממבנה העמודים הכללי שלנו, אך במקום קישורים פנימיים, הקישורים למקורות חיצוניים הם שמקנים לדפים אלה כוח. פירוש האינדקס פירושו שקל יותר לגלוש למשתמשים ולרובוטים במנועי חיפוש על ידי הוספה לאוסף מנועי החיפוש של אתרים שבהם האתר שלך נמצא.

הקישורים הבאים הם הדרכים הטובות ביותר לבנות ארכיטקטורת קישורים פנימית לשיווק התוכן שלך. כבר השקענו את זמננו בדיון על הנקודה השלישית של הצמדה פנימית: חלוקת סמכויות ודירוג על פני מספר עמודים באתר.

אסטרטגיית קישור פנימית תיאורטית בעבר הייתה לא לעקוב אחר רוב הקישורים בדף

כדי להגדיל את מיץ הקישור בעמוד. קישורים פנימיים שונים מקישורים חיצוניים, שהם קישורים לדפים מתחומים אחרים. הגדרת קישורים התואמים את נושא הקישור בדף מחייבת הרחבה ותוספת קישורים לנושא זה.

כאשר אתה מקשר לדף באתר שלך, שלח קישור לדף רשות באתר. קישורים פנימיים עוזרים לגוגל למצוא, להוסיף לאינדקס ולהבין את האתר. אם אתה משתמש בקישור פנימי, הוא שולח את הדף לרשות, המכונה גם PageRank, שהוא הדף החשוב ביותר.

PageRank

הוא אחד מאותות הדירוג הרבים, אך המטרה של אופטימיזציה של קישורים פנימיים היא להביא יותר תנועה אורגנית לאתר שלך. מיץ קישורים הוא מונח המתייחס לסמכותו של דף, בהתבסס על מספר הקישורים המפנים לדף (קישורים חיצוניים וקישורים פנימיים). זה מועיל למשתמשים אנושיים, שכן קישורים פנימיים מופצים באתר PageRank כדי לעזור לסורקי מנועי החיפוש למצוא דפים ותחומים רלוונטיים.

כאשר סורק מנועי החיפוש של GoogleBots מבקר באתר זה עוקב אחר הקישורים שנמצאו על פי ההוראות

קישורים אלה נותנים מידע על הבוט כדי לספק לסורק קישורים עדכניים לדפי משנה ולתחומים. לא לעתים קרובות מוזכרים בתיעוד של קונסולת החיפוש החי קישורים פנימיים כאות לחשיבותם היחסית של דפים במאמר או בצילום מסך של גוגל.

הבוט מגיע לדף הבית של האתר ועוקב אחר הקישור הראשון שהוא מוצא באתר. באמצעות קישורים כאלה, הבוט מבין את הקשר בין האתרים השונים באתר. בנוסף להבנת היחסים בין אתרים שונים, גוגל מחלקת כל קישור לערך הקישור באתר.

Categories: Uncategorized