מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין הם מטבעות הנתמכים על ידי הממשלה. ל- Blockchain מותר להשתמש בטכנולוגיית ספר חשבונות מקוונת חסינת טמפר התומכת במטבעות דיגיטליים כגון Bitcoin ו- Ethereum, כלומר אנשים ובנקים יכולים לבחור כיצד להשתמש בהם.

מודל מטבע זה של ביטקוין נקרא Altcoin או, במקרה של Shitcoin, מנסה להציג את עצמו כגרסה שונה ומשופרת של Bitcoin. יש לו כמה מאפיינים מרשימים של ביטקוין, אך הוא אינו תואם את רמת האבטחה שרשת הביטקוין השיגה (ראה altcoin).

מטבעות בנקים מרכזיים מסורתיים

כמו דולר, אירו ורופי, פועלים באופן דומה, אך המדיניות המוניטרית ייחודית לכל מדינה. הלגיטימיות של מטבעות קריפטוגרפיים עדיין עומדת לדיון, ומוסדות פיננסיים מסורתיים מתנגדים. מלבד האפשרות שמטבעות קריפטוגרפיים לא מוסדרים עלולים להוביל לאסון פיננסי עולמי, כלבי שמירה על מטבעות מקווים להשתמש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין לטובתם כדי לשמור על סמכויות הרגולציה והיציבות של ה- CBDC.

מצב המטבעות הדיגיטליים

הוא הניסוי הגדול הבא במימון, והוא מבטיח להיות הרבה יותר תוצאה מהכספומט הצנוע. ממשלות וחברות פיננסיות חייבות להיערך לשינוי ארוך טווח באופן העבודה של הכסף, קפיצה סייסמית מעבר למטבעות מתכת וכרטיסי תשלום. וול סטריט מתחמם לרעיון של כוח השיבוש הגדול הבא באופק: הבנקים המרכזיים "המטבעות הדיגיטליים, למרות שהפדרל ריזרב עדיין רחוק כמה שנים מפיתוח מטבעות משלו.

בנק הפדרל ריזרב של בוסטון החלה לעבוד עם המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס ומועצת הפדרל ריזרב לפיתוח קוד מטבע דיגיטלי ניסיוני לחקרו והשלכותיו על היציבות הפיננסית

היא פועלת גם מול הגוף הבינלאומי, הבנק להסדרים בינלאומיים, בכדי לקבוע עקרונות. לעיצוב מטבעות דיגיטליים. סין מציעה כללים גלובליים למטבעות בנקים מרכזיים דיגיטליים 25 במרץ 2021, 18:40 IST. ה- PBOC רוצה להיות הבנק המרכזי הגדול הראשון שמנפיק CBDC כחלק מהמאמצים לייעל את היואן ולהפחית את התלות ב מערכת התשלומים הנשלטת על ידי הדולר.

סין השתמשה בניסויי המטבע הדיגיטלי שלה למטרות כלכליות כאלה

הצורך במטבעות דיגיטליים: RBI One 17 במרץ 2021, 12.27 אחר הצהריים IST – במהלך ארבע וחצי השנים האחרונות, יותר מ -24 מיליארד רופי של מזומנים נטו הוזרמו למחזור ונמשכו מערוצי הבנקאות, כותב סוניל שנחאי. לאור שלל ההזדמנויות שמציעות מטבעות קריפטוגרפיים, רבים נרגשים מההשפעה החיובית של המטבע הקריפטוגרפי על כלכלת הודו.

סין הודיעה על הצלחתו של פרויקט פיילוט בסוז'ואו

עיר במזרח סין ליד שנחאי, שם 181,000 צרכנים קיבלו כסף בחינם מארנק דיגיטלי להוצאות בחנויות המשתתפות במהלך פסטיבל הקניות הכפול החמישי בין התאריכים 1-5 במאי. Y = 55 (PS6). בייג'ינג גם חילקה מיליוני יואן בפרויקטים פיילוטים בערים הגדולות והציעה הנחות למשתמשים להשתמש במטבע החדש.

המערכת תאפשר למשתמשים לבצע העברות בזמן אחר למטבעות קריפטוגרפיים אחרים ולדולרים אמריקאים ולהמיר אותם בחזרה למטבעות רגילים

לאחר מבחן שהתקיים בעיר בשנה שעברה, המטבע הדיגיטלי החדש של סין, התשלומים האלקטרוניים DC-EP, הוא מערכת יואן דיגיטלית הנשלטת על ידי הבנק המרכזי. לאחר 18 חודשים על המסלול, תוכניותיה של פייסבוק נעצרו בסין, שיש בה את המטבע הדיגיטלי החזק ביותר בעולם.

ל- Paramount מספר יתרונות בכל הנוגע למתן לאנשים ללא חשבון בנק גישה למערכת הפיננסית

ה- CBDC פותחים פרק חדש במערכת המוניטרית על ידי מתן ייצוג מתקדם של כספי הבנק המרכזי. הם בונים על תפקידם המסורתי של הבנקים המרכזיים במערכת התשלומים בכך שהם מוודאים שהתשלומים הם סופיים ויש להם מספיק נזילות כדי שהמערכת תתפקד, תשחק בתחום בכל הרמות ותעמיד לרשות כל הצדדים כסף של הבנק המרכזי על בסיס שווה.

בכך

ה- CBDCs שומרים על המאפיינים המרכזיים של כספי הבנקים המרכזיים ומספקים עוגן לבניית אמון בבנקים מרכזיים. כספך מובטח על ידי אמון מלא של המדינה, ולא בנקים פגולים. – —- הסכנה השנייה היא שכוחות השוק לא יאפשרו לבנקים מרכזיים לענות על הביקוש לכסף דיגיטלי. במילים אחרות, מכיוון שמטבעות שאינם ממשלתיים משתמשים יותר ויותר למטרות תשלום, הבנקים המרכזיים יתקשו לנהל את כלכלות על ידי קביעת ריביות ושינוי אספקת הכסף. שלישית, מדינות שאינן מקבלות מטבעות דיגיטליים יראו את הבנקים המרכזיים שלהן מאבדים שליטה על המדיניות המוניטרית במטבעות קריפטוגרפיים, בין אם מדובר ביוזמה מבוזרת כמו ביטקוין ובין אם זו ריכוזית כמו פייסבוק, שהיא מטבע שהוכנס ליום.
למידע נוסף בנושא של מטבעות דיגיטליים חדשים נא לגלוש לאתר https://bigshotnews.net/category/קריפטו/

פולקדות מאפשרת לפרצ'ין לחסום חסימות מקבילות עם אסימונים מקומיים משלהם למקרי שימוש ספציפיים. המערכת שונה מאת'רום בכך שבמקום לביזור. במערכות יישומים, מפתחים יכולים ליצור חסימות משלהם עם האבטחה של רשת Polkadot.

לאחר פרסום תוצאות החברה, מאסק הקניט את השוק עם ציוץ על עתידו של הודל. החברה מייצרת פאנלים סולאריים וסוללות, וראש ARK Research טוען כי לחברה יש הזדמנויות מוצר ניכרות הקשורות לכריית ביטקוין ולבוש הסולארי שלה.

שר האוצר הבריטי

רישי סונאק, הפציר ביום שני בבנק האנגליה לשקול את המקרה לבריטקוין חדש, מטבע דיגיטלי מגובה בנק מרכזי שנועד להתמודד עם האתגרים שמציבים מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין. שר האוצר הבריטי רישי ברק משתתף במסיבת עיתונאים וירטואלית ברחוב דאונינג 10 במרכז לונדון ב -3 במרץ 2021.

בנקים מרכזיים אחרים מבקשים להציג גרסאות דיגיטליות של המטבעות שלהם כדי להרחיב את הגישה לקרנות הבנק המרכזי המסחריות. בנקים משתמשים כיום. כמה מדינות אחרות דוחפות את הפרויקט, בעיקר איי בהאמה עם דולר החול שלה.

מאז כניסתו של היואן הדיגיטלי בשנה שעברה, היה חשש כי אי הכללת סין עלולה לערער את מעמדו של הדולר כמטבע מילואים עולמי. אבל יש לפחות הופעה של גזע, וסין צפויה להוביל מוקדם.

Categories: Uncategorized