מהי מערכת דיוור וואטסאפ?

מערכת דיוור וואטסאפ היא מערכת הודעות דוא"ל אוטומטית המופעלת על ידי הודעת וואטסאפ. מדובר בתכונה חדשה שהוכנסה לשירות ההודעות במטרה להגביר את מעורבות המשתמש.

מערכת הדיוור בוואטסאפ פועלת באמצעות שליחת הודעת מייל לנמען ההודעה תוך 10 דקות מרגע שליחתה. המייל מכיל קישור, שאם ילחץ עליו, יחזיר את המשתמש לצ'אט שלו עם השולח ויראה לו מה נשלח בהודעה המקורית.

מערכת הדיוור של וואטסאפ אינה מוגבלת רק לשליחת מיילים אלא יכולה לשמש גם לכל מטרה אחרת שבה אולי תרצה לשלוח הודעה או התראה אוטומטית.

WhatsApp הוא שירות מסרים מיידיים המאפשר למשתמשים לשלוח הודעות טקסט, תמונות וסרטונים למשתמשים אחרים. מערכת הדיוור וואטסאפ היא דרך עבור משתמשי וואטסאפ לשלוח מיילים מהאפליקציה מבלי להיכנס לחשבון דוא"ל מסורתי.

המדריך המלא ליצירת מערכת דיוור וואטסאפ מותאמת אישית משלך

WhatsApp היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם. יש לה בסיס משתמשים של למעלה מ-1.5 מיליארד אנשים. במאמר זה נראה לכם כיצד להקים מערכת דיוור משלכם בוואטסאפ, כך שתוכלו לפנות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים שלכם עם הודעות מותאמות אישית ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל יותר לידים או מכירות.

מהם היתרונות של מערכת דיוור בוואטסאפ?

איך אני מגדיר מערכת דיוור משלי בוואטסאפ?

מהן השיטות המומלצות לשימוש במערכת דיוור WhatsApp?

איך אני יוצר שם משתמש מותאם אישית עבור חשבון WhatsApp שלי?
למידע מורחב על תזמון הודעות בוואטסאפ ומערכת דיוור בוואטסאפ כדאי להעיף מבט ב- ezsend.co.il

מהן כמה דוגמאות טובות לעסקים שמשתמשים בשמות משתמש מותאמים אישית משלהם בחשבון החברה שלהם?

מערכת דיוור וואטסאפ היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות והפוטנציאלים שלך. זה מאפשר לך לשלוח הודעות מותאמות אישית לכל מי שנמצא ברשימה שלך, מבלי שתצטרך לעזוב את האפליקציה.

במאמר זה נעבור את התהליך המלא של הקמת מערכת דיוור משלך בוואטסאפ מאפס. אנו נסקור הכל, החל מיצירת רשימת אנשי קשר, עיצוב ושליחת ניוזלטרים, ועד למעקב אחר תוצאות ואופטימיזציה של מסע הפרסום שלך.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של שליחת וואטסאפ מאקסל עליך לגשת לאתר ezsend.co.il

הרשימה האולטימטיבית של 7 הודעות דוא"ל שתוכל להשתמש בהן עם מערכת הדיוור החדשה של WhatsApp

מערכת הדואר של WhatsApp שימשה שינוי משחק עבור משווקים. זה מספק הזדמנות להגיע ליותר אנשים, במיוחד אלה שאין להם גישה לאינטרנט.

מערכת הדיוור של WhatsApp פתחה דרכים חדשות לתקשורת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. בעזרת מערכת זו, משווקים יכולים כעת לשלוח מיילים קצרים עד 7 מילים!

מאמר זה יחקור כמה מתבניות הדוא"ל הטובות ביותר של מערכת דיוור WhatsApp שבהן תוכל להשתמש בקמפיינים השיווקיים שלך.

WhatsApp הוא שירות הודעות שקיים מאז 2009. זוהי אחת מאפליקציות ההודעות הפופולריות ביותר ומשמשת למעלה מ-1.3 מיליארד אנשים ביותר מ-180 מדינות. בשנת 2016, WhatsApp הוציאה תכונה חדשה בשם WhatsApp Mailing System המאפשרת לך לשלוח הודעות כמיילים לאנשי הקשר שלך. מאמר זה יעבור על 7 תבניות עבור מערכת הדואר WhatsApp שתוכל להשתמש בהן עם התכונה החדשה הזו.

התבנית הראשונה היא מייל פשוט ללא שורת נושא וללא חתימה והיא מכילה רק את הטקסט של ההודעה. התבנית השנייה היא מייל עם שורת נושא וחתימה אך ללא כל טקסט של הודעה. לתבנית השלישית יש שורת נושא, חתימה וטקסט של הודעה, אך אין לה שום עיצוב או קישורים בגוף האימייל. לתבנית הרביעית יש את כל אותן תכונות כמו לתבנית השלישית, אך היא כוללת גם עיצוב כמו נטוי, מודגש, נקודות תבליטים, רשימות ממוספרות, טבלאות וכו'. התבנית החמישית כוללת את הכל.