אם ברצונך להשתמש בשירות השכרת אורקולי מעולה, בקר באתר dbo-events. לקבלת הצעת מחיר פשוטה, תוכלו לציין מחירים יומיים בודדים לציוד מקרן אותו תוכלו לשכור.

יש לנו מגוון סוגים של מקרנים להשכרה וציוד אורקולי בכל תקציב

יש לנו מקרנים לאירועים כמו חתונות, ימי הולדת, ערבי סרטים, כולל מצגות כנסים. חנויות להשכרת מקרנים משכירות מקרנים שמספיקים לחדר ישיבות קטן, אך הם יכולים גם להעביר מסר גדול דרך הבניין.

השכרת מקרנים מציגה את התוכן שלכם באור הטוב ביותר עם מגוון רחב של פתרונות הקרנה

אתה לא יכול רק לבחור בין מקרני ה- DLP, DLC והלייזר האחרונים. החל מקביעת הרזולוציה ועד לקביעת גודל המסך, משאב זה מספק הנחיות כיצד לבחור מקרן להשכרה המתאים לארגון שלך.

אם אתם מחפשים הקרנת סרט הוליוודי ב-1080p

תוכלו לשכור מקרן DLP. כדי להשפיע רבות על מצגתכם או על ליל הסרט, אתם זקוקים למקרן יוקרתי. אם אתה מהסס לשכור מקרן, הנה כמה משכירות המקרנים הטובות ביותר בניו ג'רזי המתמקדות במצלמות ובצילום.

אם אינך בטוח איזה מקרן להשכיר, קרא את הסקירה הזו של Epson. השכרת מקרן היא טרנד גדול עבור מי שזקוק למקרן אך אינו רוצה לשמור עליו. השכרת מקרני LCD מקצועיים מבית Epson, NEC, Infocus ו- Viewsonic.

השכרת מקרן dbo-events

dbo-events השכרת מקרנים המהימנה והמנוסה ביותר. השכרת טכנולוגיות אירועים גאה להכריז על שירות השכרת מקרן מורחב למסירה והתקנה בכל הערים הגדולות של מדינת ישראל. אנו מציעים את מקרני המחשבים הניידים האחרונים, אפל אייפון, אייפד, טאבלט, מחשב נייד, קיר וידאו והשכרת AV.

השכרת מקרנים ומסכי ענק למגוון אירועים

אנו מציעים שירותים אורקוליים לאירועים שונים, כולל ציוד אורקולי להצגות בכנסים ובירידים. אנו מספקים ערכות מקרן למרכזי קונגרסים גדולים ואולמות תצוגה. אנו פתוחים למשכירים פרטיים בכל מקום.

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי הפקת אירועים עבור מקומות מאובטחים

אוצרות סרטים, שיווק ויחסי ציבור וכן ניהול מזומנים. יש לנו מחירים תחרותיים, מבחר רחב של ציוד וידאו ושמע חדש ואיכותי כמו גם משלוח חסכוני ותמיכה טכנית לאירוע שלכם.

מה שהתחיל כהשכרת מקרן ומסך לפני 10 שנים

התפתח לסרט חיצוני בשירות מלא ואפשרויות אירועים עם הקולנוע השקט והחם החדש שלנו הקרנות סרטים שקטות, צלילות, טלוויזיה בשידור חי, אירועי ספורט, סרטים ניידים נוסטלגיים , משחקי וידאו ועוד. 

אנו מציעים גם עמדות צילום בסגנון קיוסק, סימולטורי גולף ניידים, משחקי מציאות מדומה וטירות קופצניות ייחודיות שאינן השכרת טירה קופצנית ממוצעת שלכם לתכנון אירועים.

מקרן אינפוקוס IN1503 נייד קצר מסך פנורמי DLP מקרן WXGA 3000 לומן מקרן נייד הוא נייד ומוכן לשימוש ברגע שמוציאים אותו מהאריזה ומתקינים אותו. מסכי FastFold 6/8 FastFolds שלנו הם מסכי מקרן להשכרה ניידים לתעשיית המסכים הניידים בפורמט גדול.

dbo-events השכרת מקרנים מתמחה ביישומי מקרן בהם יש למזער את מרחק ההקרנה מהמסך

כדי להקרין מסך מלא חי. חדרי ישיבות, חדרי ישיבות, כיתות לימוד, עמדות תצוגה ואולמות הרצאות קטנים הם אידיאליים להשכרת מקרנים לזריקה קצרה. מקרנים ומסכים להשכרה רחבים עם זווית רחבה מאפשרים למשתמשים ליצור תמונות גדולות בחללים מצומצמים וקטנים, מבטלים חששות מפני צללים ומכשולים אחרים העלולים לטשטש את התמונה או אור לא רצוי שנופל על פני המנחה.

אנו בטוחים שיש לכך פיתרון, בין אם זה מקרן סטנדרטי לחדרי ישיבות או מקרן גדול יותר לחדרי אירועים עם עד 15,000 לומן של אור.

אנו לא רק משכירים מקרנים

אלא גם מציעים מגוון רחב של אפשרויות עדשות, השכרת מקרן ומסך, חצובות ועוד ועוד. כל המקרנים שלנו מתוחזקים ומאוחסנים במזוודות מיוחדות ונכללים ברתמת הכבלים.

חשוב לציין כי נדרשת תחזוקה בעת רכישת מקרן. במקרים רבים יש צורך במקרן לזמן קצר בלבד, מה שהופך אותו לבלתי מעשי ביותר מנקודת מבט של עלות. השכרת המסכים זולה בהרבה, ויש לכם גישה לטכנולוגיה העדכנית ביותר בעת הצורך.

מקרן הוא מכשיר המאפשר להציג תמונות וסרטונים על גבי מסך גדול. מושלם עבור מצגות עסקיות, יישומי קולנוע ביתי ואירועים מיוחדים.

מקרנים התואמים לרזולוציות שונות ממלאים תפקיד מכריע בהמרת רזולוציות קלט שונות לרזולוציית הפלט המקורית

ככל שהפיקסלים גדולים יותר, כך הרזולוציה של המקרן גבוהה יותר, התמונה תהיה חדה יותר. בהשוואה למקרני השכרה שלוקחים בחשבון רק רזולוציות מקוריות, רוב המקרנים תואמים גם לרזולוציות גבוהות יותר באמצעות טכנולוגיות דחיסה.

Categories: Uncategorized