בסט ביי היא אחת מחנויות האלקטרוניקה הבודדות שהמציאה את עצמה בהצלחה בסביבת המסחר החדשה הזו. גישת המיקרו סנטר של בסט ביי שונה מהאלקטרוניקה הקמעונאית המסורתית בכך שהיא מתמקדת בגיקים טכניים בכך שהיא מציעה חלקים אלקטרוניים שקשה למצוא. כעת מגיעה הידיעה כי אלקטרוניקה של פריי סגרה לפתע את חנותה ונכנעת לשינוי בהרגלי ההוצאות הצרכניות.

טכניקת ניהול מלאי זו מהווה התאמה טבעית עבור חברות רבות

מכיוון שהיא נוטה להתאים לזרימת הסחורות הטבעית. הציפיות של הלקוחות לזמינות המוצר הן המקום בו המוצר נמצא במחזור החיים שלו, וכשמה שיש לכם לקראת סוף חיי המדף שלו, עליכם להיות מודעים למקום בו הוא נמצא במחזור חייו. בנוסף, ניהול מחסן המערכת נותנת לך תובנה מתי נגמרים לך המוצרים. חברות מרוויחות יתרון כאשר הן עוסקות באסטרטגיית ניהול מחסן, מכיוון שהיא מדויקת יותר.

אתה יכול לדעת מתי אתה מופחת, מה שמוביל לטוב יותר הבנת מה אתה יכול ומה לא יכול לעשות.

כשלים בניהול מחסנים עלולים לגרום נזק גדול לעסק שלך והיחסים שאתה רוצה לבנות בין צרכנים וספקים עלולים להיפגע אם לקוחות לא מקבלים את המוצר שלהם בזמן שהם מצפים או אם המוצר נמכר במחיר שלא ניתן לעמוד בו

מניות אבודות יכולות להוביל גם לרכישות מבוטלות או מבוטלות, מה שבתורו יכול לפגוע במוניטין שלך ולעלות לך כסף. תיקון שגיאות בניהול מלאי יעלה לחברה של אובדן הכנסות, שביעות רצון לקוחות ושירות לקוחות. למרות שאתה יכול לשנות במהירות את אסטרטגיית השיווק והמכירות שלך, יישום ניהול המלאי לוקח זמן רב יותר ודורש תחזוקה ומעקב מתמיד כדי להבטיח שהכל פועל בצורה יעילה. אמנם הרבה יותר קל לנהל משלוח במשלוח, אך אתה עדיין צריך לעקוב אחר מלאי הספקים שלך ולשמור על מלאי. אם אתה שומר את המלאי שלך בבית או במחסן שלך, ייתכן שתצטרך פשוט למסור כמה פריטים או לשמור את מלאי הספק. לאחר שזיהית את הנקודות החשובות ביותר עבור העסק שלך, כגון מלאי, מכירות ושיווק, הוסף אותן למערכת ניהול המלאי שלך.

אם כי אין לך מספיק מלאי יכול להוות בעיה

קיים סיכון שאתה לא יוכל למכור את המוצר ביעילות אם ישנה שטף של מוצרים. עודף מלאי אומר שיש לך הון יקר שקשור במלאי שלך שיושב על המדפים בלבד, מה שאומר שיש לך פחות תקציב לשיווק ולניהול החנות. יש באג במערכת ואתה לא לוקח את זה בחשבון, זה יכול לגרום לכאבי ראש למניות שלך.

קמעונאים מצליחים תמיד היו עם איזושהי בקרת וניהול מלאי

והכל מסתכם בשמירה על מידע על מה שמגיע ולדעת מתי להזמין יותר. ישנן אסטרטגיות רבות ושונות לניהול מלאי, אך מומלץ להשתמש ביותר מסוג אחד של ניהול מלאי. סוג זה של ניהול יכול להשתנות, אך כל הקמעונאים המצליחים עושים זאת כל עוד הם יודעים מתי הם זקוקים לו. מערכות לניהול מחסנים מספקות נראות עמוקה למספר מחסנים, ומאפשרות לנהל מחסנים סמוכים ורחוקים זה מזה כמו פעם. בנוסף, תוכנת מסחר אלקטרוני המשתמשת במערכת ERP מרכזית מאפשרת לך להטמיע שירותי dropshipping בקלות כהשלמה לעסק שלך.

אם אתה חברת דרופשיפינג טהורה, אתה יכול לסנכרן את השוק שלך עם הספקים שלך באמצעות פיד נתונים מפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, כגון אמזון, גוגל דרייב או גוגל אנליטיקס.

משם

החברה שלך יכולה להסתגל לדרישות האחסון והאחסון העתידיות ולהפוך אותה ליעילה וחסכונית יותר – בצורה יעילה. עכשיו כשאתה משוכנע, בואו נדבר על האופן בו אנו מיישמים אסטרטגיה זו ונפסיק לבזבז זמן וכסף על ניהול מלאי לקוי שלב אחר שלב. ראשית אנו מראים לך פתרון לאחסון מלאי משלך, ואז אנו מגיעים לסעיף על דרופשיפינג. אנו למדים כיצד ניתן לשלב מערכות ניהול מחסנים מבוססות ענן כמו אמזון שירותי אינטרנט (AWS) וכיצד זה טוב לעסקים כאשר קמעונאים מספקים ישירות מהמחסנים שלהם.
עבור פרטים מורחבים על Fillva מומלץ לבקר ב- fillva.com

שלב מערכת ERP יעילה עם פונקציות חשבונית וכניסה של פלטפורמת מסחר אלקטרוני

BigCommerce יוצר חוויה משופרת של מעורבות והגשמה על ידי הצגת המוצרים הנכונים בחזית וניהול יעיל של מלאי מאחור. משתמשים יכולים לקבל בקלות את היסטוריית ההזמנות שלהם, לגשת למה שהם צריכים באופן מיידי ולהשלים את ההזמנות שלהם במהירות האפשרית.

אם ניהול המחסן שלך נכון, השעות הרבות בהן עבדת יחיו בעבר. זה יהיה פחות נטל על הרשומה שלך – שמירה על המערכת מכיוון שאינך צריך לעמוד כל הזמן על מניות ישנות בהרבה.

למותגים מודרניים כיום יש אפשרות למכור דרך ערוצים רבים

הן בתחום הלבנים והן בתחום הקמעונאות המקוונת. ככל שמחסנים גדלים, כך גוברת המורכבות שהופכת את מכירת העסק שלך למספר ערוצים – מקוונים ונייחים. הם גם משפרים את שירות הלקוחות שלהם, ומציעים טנדרים מקוונים – היכן שאתה קונה – ומשלוחים מקוונים.

Categories: Uncategorized