בבלוג זה התייחסנו לאתגרים ולפתרונות לניהול עובדים מרחוק. אנו מציעים כמה טיפים והכוונה בכל הנוגע לניהול עובד מרוחק, כמו גם כמה מהשיטות הטובות והגרועות בתחום זה.

המאמר הבא מספק מידע על גורמי ניהול חשובים הקשורים לניהול צוות וירטואלי

הדבר הראשון שצריך לעשות כשמנסים לנהל עובדים וירטואליים הוא לקבוע כמה כללי יסוד. כמו שחלים חוקים במשרד, עליכם לקבוע כללים גם לעובד הווירטואלי שלכם. לדוגמא, אתה יכול לקבוע כללים שאומרים שאתה לא יכול להתקשר ל"פגישת סטטוס של השעה 9 "לעובד וירטואלי, שיעזור לשמור על כולם במסלול. אתה יכול גם להגדיר כלל לניהול צוות וירטואלי בדומה לכללים במשרד שלך.

בעת זימון אסיפת עובדים וירטואלית

וודא כי ועידת הווידיאו מתקיימת בשעה שהיא ביום העבודה לכולם. מספר סכנות של נוכחות וירטואלית הן שהמשתתפים שוכחים לערב את חברי הצוות הרחוקים בדיונים ובאינטראקציות, וחברי הצוות הווירטואלי מרבים משימות ולא מפריעים להם בקלות. אני חושב שחובתך, במיוחד עבור עובדים וירטואליים, לתזמן זמן ולחפש את עצמך כשאתה מדבר.

כמנהיג, אתה צריך להכיר ביתרונות והאתגרים של צוות וירטואלי ולהתאים את סגנון המנהיגות שלך כדי לעמוד בהם. כדי להימנע ממלכודות אלו, עליך לחשוב היטב כיצד הצוות הקטן שלך יגיב לדרך העבודה החדשה.

יצירת סינרגיה בין צוות וירטואלי להנהלה תהיה גישה יעילה לטיפול בבעיות בתהליך

אנשים יסתכלו עליך מקרוב כאשר יבינו שהצוות שאתה כולל חיוני אם הצוותים הווירטואליים שלך יצליחו. הם חיוניים גם להצלחתך, ועליך להכיר בכך בתוכנית הניהול שלך.

ניהול עובדים וירטואליים דורש אסטרטגיה חדשה

כדי להבטיח שהם פועלים בצורה יעילה ויעילה ככל האפשר. מנהלי צוותים וירטואליים יכולים להתמודד עם זה על ידי ניסוח ציפיות ברורות, קביעת אמות מידה מראש וחנקת עובדיהם המרוחקים. מנהלי צוותים וירטואליים עשויים להתמודד גם עם האתגר של אכיפת אחריות העובדים וטיפוח תרבות עבודה חיובית. הערך גם כישורי מוטיבציה עצמית וניהול זמן כדי שתוכל לעקוב אחר העובד הווירטואלי שלך בדיוק כמו שאתה עובד במשרד.

אסטרטגיה נוספת לניהול צוותים וירטואליים

היא להשתמש ב- Time Doctor, שם יש לך צוות עובדים וירטואליים, שחלקם מפוזרים על פני מספר מיקומים ועובדים באופן וירטואלי או מרחוק כדי ליצור צוות וירטואלי עם משימה ספציפית ו סט יעדים ויעדים. קורס ניהול עובדים מרחוק מכסה את הטכניקות הייחודיות הנדרשות לניהול קבוצת עובדים הפזורה במספר אתרים וברמות ניסיון שונות.

העסקת עובדים וירטואליים אינה באה בחשבון

חכם יותר לחקור את עולם התוכניות המשולבות הווירטואליות לעובדים המרוחקים שלך ולהישאר מעודכן. צוות וירטואלי הוא קבוצת עובדים שעובדת מרחוק, ולא עובדת באותו משרד. רק בגלל שאין לך מדיניות עבור עובדים וירטואליים, זה לא אומר שאתה לא צריך משרד וירטואלי ואפילו לא תוכנית ניהול עובדים.

למידה בלינקדאין מאמר נהדר על "ניהול צוות וירטואלי" והיא מלאה בטיפים וטריקים להכיר את הצוות שלך מרחוק

למידע נוסף על הפגישות הווירטואליות הטובות ביותר, עיין במאמר זה מתוך בלוג קלע. מוביל מרחוק, בלוג העוסק במפגש מרחוק עם הצוותים שלך, ומידע נוסף על היתרונות של מפגש מרחוק, ניתן למצוא כאן.

מנהל צוות וירטואלי טוב מטפח תרבות עבודה חיובית ותחושת קהילה בקרב חברי הצוות הווירטואלי

סרטון זה הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו מנהלים יכולים לקבל את העובדים הטובים ביותר בסביבת עבודה וירטואלית. פעל לפי הטיפים שלעיל לניהול צוות יצרני ומצליח של משתפי פעולה וירטואליים. אם פעל לפי טיפים אלה, אתה יכול לא רק לעבור מסגנון ניהול מסורתי לשיתוף פעולה מהיר ויעיל עם העובד הווירטואלי שלך, אלא גם להתמודד איתם בצורה יעילה יותר.

הידיעה שאתה מוערך באותה רמה כמו העובדים המקומיים שלך מעניקה לצוות הווירטואלי שלך דחיפה מרעננת וגורמת להם להרגיש מוערכים.

עם זאת

שילוב עובדים ברשת טכנולוגית בתרבות המשרד נותר מאתגר. מנקודת מבט של ניהול משאבי אנוש, יכול להיות קשה למדוד אם הצוות הווירטואלי שלך חזק או לא כאשר עובדים מרוחקים הם בעיקר מחוץ לטווח הראייה. כמנהל וירטואלי, אינך יכול לפקח באופן אישי על פרודוקטיביות העובדים, ואין שום דרך להשאיר דברים ליד שולחן העבודה שלך. זה אף פעם לא קל להוסיף חבר צוות וירטואלי, אבל באופן וירטואלי, מי שיכול להתכנס כדי לקיים אינטראקציה קבועה ומשמעותית.

לדוגמא

מערכות VoIP או טלפון יכולות להרחיק את העובדים הווירטואליים שלך רק כפתור אחד, כל עוד אתה מגדיר את הרשת כהלכה. שים לב שתקשורת וירטואלית יכולה להיות פחות נוחה מיעילה, אך אמני את העובדים שלך מתי ואיך להסלים חילופי וירטואלים לא יעילים.

לעוד פרטים מורחבים בתחום של מנשה בטיטו וניהול עובדים וירטואליים נא לבקר ב- menashe.org.il

Categories: Uncategorized