באמצע הקיץ, הורים עובדים וילדים רבים משתעממים, בלשון המעטה. כדי לעזור לכם להתרחק משעמום הקיץ, ריכזנו עבורכם רשימת פעילויות חוצות לילדים ובני נוער באזורכם.

האפשרויות בטבע הן אינסופיות וסוג הפעילויות עוזר לילדים לפתח אהבה לטבע

בכל שבוע נספק רעיונות לחיבור ילדים לטבע, כמו יצירת ספרי טבע, להפוך לבלש חיות בר או ליצור יצירתיות עם עלים. נוספו משאבים נוספים שיעזרו לכם לשנות פעילויות חוצות מסוימות עבור ילדיכם. לקבלת רשימה של פעילויות מעוררות שילדים יכולים לעשות בטבע, ראה רעיונות להוצאת ילדים לטבע. הכללות והטיפים המשותפים הם עבודה לילדים בעלי יכולות שונות.

הפעילויות כוללות משחקי גן שעשועים מסורתיים

ריקודים למוזיקה או עבודה יצירתית (למשל בניית מסלול מכשולים, כדורעף בלונים, הפקת סרט פעולה או לימוד ג'אגלינג). אולי תאהב קפיצה בחבלים, פעילות נהדרת לכל הגילאים ומושלמת לקבוצות קטנות.

אם יש לך ילד עם אופניים, נגרר או עגלה, עליך להסתובב וליהנות מהטבע עם התינוק שלך. קחו את ילדיכם לטיול אופניים מהנה ברחבי הבית או, כשהם גדולים יותר, בשביל אופניים.

פעילויות קיץ מהנות אלו עשויות להזדקק למעורבות קצת יותר של ההורים

אך לאחר שתגדירו אותם, ילדיכם יאהבו כל דקה. בדקו את 60 הפעילויות החיצוניות הללו ובחרו את הפעולה שתגרום לילדכם לחייך לאורך כל הקיץ. משחקי חוץ אלה לילדים לא רק מציעים את האפשרות ליהנות ולצאת, אלא גם מחזקים את הרוח הקהילתית החיובית בכיתה, המטופחת לאורך כל השנה! תשכחו מפעילות גופנית, עיינו ברשימה זו של 60 פעילויות כיפיות, קלות ללמידה, ידידותיות לילדים לילדים ובני נוער.

 

כדי להפיק את המירב מזמנך הפנוי, חשוב על פעילויות יצירתיות, שמחות ומרתקות, המנצלות את יכולתו של ילדך לנוע ולהיות מועסקות, תוך השגת יעדי תכנית לימודים אחרים. תנו לילדיכם את האפשרות להשתתף בספורט מאורגן, כמו שחייה, רכיבה על אופניים, טיולים רגליים או משחק במגרש המשחקים. לקבלת פעילויות נוספות, עיין ברשימת פעילויות החוץ לילדים ובני נוער בגן המשחקים הנועז. אם אתה רוצה להיות פעיל בחוץ באופן קבוע, זוהי דרך נהדרת להעביר פרויקט אמנות בחוץ כדי לקבל קצת אוויר צח ולאפשר לילד שלך להיות יצירתי. בעזרת בלונים, בלוני מים ועוד כמה כלים פשוטים תוכלו בקלות לעשות פעילות קיץ מהנה לילדים בחוץ.

גם אם אולי לא תישארו בבית ויש לכם לוח שנה חברתי

אתם עדיין יכולים לעשות פעילויות חוצות יצירתיות. ככל שיהיה לכם יותר כיף, כך ילדכם יהיה מוכן לנסות פעילויות חדשות ומאתגרות. אם הגשם לא פוסק או שהחללים המקורים פשוט קוראים לשמכם, תיהנו מפעילות פנימית מהנה עם ילדיכם.

אם אתה נותן לילדך את הבחירה כיצד להתמודד עם הטבע

בכוחו לשלוט במעשיו שלו. משחקי חוץ לילדים הם משחקים שכל אחד יכול לשחק בהם ויכול לעזור לילדים להתחבר לטבע. יש אינסוף דרכים לתקשר זה עם זה, ורוב המשחקים החיצוניים המהנים אינם כוללים צעצועים ומכשירי היי-טק, אלא רק בחוץ ביחד. כל מה שאתה צריך זה חבל קפיצה, גיר מדרכה וקצת גיר להתגנב עליו ולתת לדמיון שלך להשתולל.

פאזלים הם פעילות מבורכת כיוון שזה משהו יצירתי, מהנה ולמידה שילדים יכולים לעשות בעצמם. היציאה ממנטליות העשרה ובקשת מתבגרים לקבל תשומות יכולה להפוך את פעילויות התכנון למהנות ומשעשעות ולגרום להם לשכוח את המנטליות שלהם.

קירוב ילדיכם לפיקניק בפארק מקומי יכול להיות פעילות קבוצתית מהנה

הכינו ארוחת צהריים רגילה, שלחו אותם החוצה לשמיכת פיקניק, ופתאום הכל מצחיק. אם אתה חושב שיש לך ציוד ספורט וצעצועים לבדר את ילדיך בחוץ, תחשוב שוב. עודד את ילדיך ובני הנוער להיות פעיל על ידי לחזור הביתה לחבר, לקפוץ על חבל או לשחק בפארק שכונתי או במגרש משחקים. הקטנטנים שלך יחשבו שאתה גיבור אם תעזוב אותם אחר הצהריים וחקור כמה מהפעילויות החיצוניות האלה.

גם אם זו פעילות ביתית, פעילות שמביאה את ילדכם לזוז יכולה להועיל. פעילויות עם ילדים יכולות לעזור להם ללמוד, להירגע ולהרגיש בנוח יותר.
למידע נוסף בתחום של פעילויות חוץ לילדים ונוער יש להעיף מבט ב- gibushon.co.il

במשחק קבוצתי של בני הנוער התמלאו בלוני מים רבים והילדים חולקו לזוגות זה מול זה. זו יכולה להיות דרך נהדרת עבור התלמידים לשחק יחד מבלי לשבור מחסומים שמעניקים להם תחושת אי נוחות או ביישנות, כך שהם יוכלו להכיר אחרים.

 

Categories: Uncategorized