כל מה שאתה צריך הוא שם דומיין ומארח אתרים כדי ליצור אתר שמשתמש באפשרויות הזולות האלה כדי להתחיל. אתה יכול להפעיל אתר עם שם דומיין אחד או לאגד את שם הדומיין שלך עם שירות אירוח אתרים. ל- Wix יש תוכנית בתשלום אם אתה מחפש בונה אתרים מסוג All-in-One, אך הדרך הטובה ביותר היא להשיג שם דומיין בחינם.

אם תפתח אתר מאפס

תזדקק לשירות אחסון אתרים בנוסף לשם הדומיין. אם אתה משתמש בפלטפורמת וורדפרס המתארחת בעצמך, תוכל להקים אתר ב- $ 2.75 לחודש ב- Bluehost והוא יגיע גם עם שם דומיין בחינם. מיטב יוצרי האתרים כוללים אירוח אתרים, יוצר אתר אינטואיטיבי לגרור ושחרר, פונקציונליות של מסחר אלקטרוני ועד 800 תבניות הפעלה בחינם וכן שמות דומיינים בחינם לשנה הראשונה החל מ -14 דולר לחודש.

שם דומיין עולה $ 14.99 לשנה, אך אתה יכול לקבל אותו בחינם בחבילות המוצעות על ידי חברות אירוח אתרים שונות. אם יש לך תקציב הדוק, האפשרות הזולה ביותר היא לקבל אירוח בחינם לארבע שנים ושם דומיין בחינם ב- $ 67.72.
על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים בתחום של קניית דומיין עם ותק וקישורים מומלץ להעיף מבט ב-

זה הופך את Bluehost לאחד מרשמי הדומיינים הטובים ביותר אם אתה רוצה פתרון שבו כל אחסון ושמות הדומיין שלך מאוחסנים במקום אחד. הראינו לך דרכים שונות לרכוש שם דומיין, כולל דרכים להשיג אותו בחינם.

Bluehost ו- SiteGround אירוח אתרים SiteGround מציעים שירותי רישום שמות דומיינים. התוכנית הזולה ביותר לאירוח אתרים עולה 14 $ לחודש וכוללת דומיין חינם לשנה.

 

כדי להיות זכאי להצעת הדומיין החינמית, עליך להירשם לתוכנית אירוח אתרים פרימיום או תוכנית עסקית לשנה. כאשר אתה קונה שם דומיין, לעתים קרובות תראה תוספים כמו דומיינים של דואר אלקטרוני ותגדיר כתובות דואר אלקטרוני עסקיות מקצועיות. אינך צריך לרכוש תוספים אלה, אך תוכל לקבל כתובת דוא"ל עסקית בחינם מרוב חברות אחסון האתרים.

ראשית כל

אם אינך מרגיש בנוח לעבוד עם שרת שמות, הכסף הנוסף לנוחות אירוח שם הדומיין שלך במקום אחד עשוי להיות שווה את זה. חברות אירוח כמו Bluehost, HostGator, Dreamhost, GreenGeek ועוד מציעות דומיינים בחינם בחבילות אירוח האתרים שלהן. SiteGround הוא אחד מרשמי הדומיינים הטובים ביותר להציע שירות זה.

מה שהופך את זה לעניין גדול הוא העובדה שאתה מקבל דומיין בחינם וחבילות אירוח זולות החל מ- 2.95 $ לחודש. התחל ברכישת הדומיין שלך וצור אתר פשוט שתוכל לערוך בקלות.

יום אחד אתה בודק את האתר שלך ואת דפי התוכן שלך, וחברת האחסון שלך אומרת שפג תוקף הדומיין שלך. תסתכל על שם הדומיין ב- Google Cache, כלי ציבורי מקוון המאפשר לך לראות את גרסת הדף ואת האינדקס שלו.

למי שרוצה להגדיל את התעבורה לאתרים הנתמכים על ידי מודעות או להגדיל את הכנסות השותפים לאתרי נישה

דומיין שפג תוקפו הוא דרך יעילה להגביר את היסטוריית האתרים במנועי החיפוש. ישנם מגוון ספקי דומיינים ושירותי בניית אתרים שיכולים לעזור לך ולעסק שלך. חשוב לזכור שחלק מהיוצרים והפלטפורמות של אתרים מציעים שילוב של אירוח ודומיינים.

רכישת דומיין שפג תוקפו משפרת את הדירוג בתוצאות החיפוש ויכולה להיות האטרקציה העיקרית של היסטוריית אתרים

דומיינים פרימיום הם כאלה שהבעלים הנוכחי מציע למכירה או למכירה חוזרת במחיר פרימיום. העבר את הדומיין החדש לחשבון הספק, מכיוון שזהו המקום באינטרנט שבו שמות הרעיונות הטובים ביותר.

NameCheap

הוא אחד מרשמי הדומיינים הטובים ביותר בכל הנוגע ליישוב מחיר ותמיכה. תוכל לבצע חיפוש פשוט אחר מילות מפתח כדי למצוא דומיין העונה על צרכיך במחיר נוח, הודות לעומק מאגר השמות שלך. שמות מגיעים למכירות פומביות שונות וישנן מכירות דומיין פעילות.

אתה יכול גם לרכוש דומיינים אחרים שבהם תרצה להשתמש. כיום אנשים משתמשים בדומיינים לכל מיני מטרות. האחת היא שמשתמשי האינטרנט רגילים לזה ורואים תחומים כאמינים.

אם אתה רושם דומיין

תגלה שיש לך הרבה יותר אפשרויות TLD ממה שעשית לפני כמה שנים. תארו לעצמכם, למשל, שאתם רוצים לרשום דומיין חדש בשם .com. אם התחום הרצוי אינו זמין או אם אתה רוצה משהו אחר, יש לך הרבה תחומי TLD ואפשרויות שקל לזכור ויש להם יתרונות ייחודיים משלהם.

אם לעומת זאת אתה מתעניין בדומיין בסיומת .co.il או .org.il וחשוב לך למצוא דומיין ותיק עם קישורים כדאי לך לנסות את WEBOOST שמציעה פתרונות מתקדמים בתחום הדומיינים בישראל.

Categories: Uncategorized