זקוקים לרופא שיניים? 

רגע לפני שאתם מצלצלים לקבוע תור, קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירה חכמה,

כי על בריאות- לא מתפשרים!

אל תסתפקו בפרסומות

הפרסומות הן נחלת כולנו, בין אם בטלוויזיה, בפלאפון או אף סתם באמצע הרחוב. עולם הכלכלה מודע לגודל השפעת הפרסומת על הצרכן האנושי, ובין הפרסומות השכיחות המשפיעות מאוד על בחירתם ושיקול דעתם של האנשים הן פרסומות בנושא טיפולי שיניים שונים.

פרסומת כזו למשל מציגה תמונה מושלמת, בדרך כלל על ידי מפורסם או מפורסמת, כך שההשפעה על הצרכן היא יותר מרבה.

לא תמיד רופא השיניים העומד מאחורי הפרסומת מקצועי מספיק, ולכן כדאי לערוך בדיקה מקיפה ויסודית טרם הבחירה.

זכרו, טיפול שאינו מקצועי דיו עלול להותיר אתכם עם נזק נוסף על הקיים ולגרור סבל והוצאות מרובות עליהם לא חשבתם מראש.

קבלו המלצות ממקורות שונים

אין חכם כבעל הניסיון. זהו משפט נכון, ובפרט כאשר מדברים על בחירת רופא שיניים. נסו לברר עם שכנים קרובים, חברים ומשפחה שאתם סומכים עליהם אודות רופא שיניים מומלץ. לעיתים, ההיוועצות הזו תמנע מכם לבצע בחירה מסוימת אותה שקלתם לעשות, וזאת בעקבות גילוי מידע שלילי שלא היה ידוע לכם קודם לכן.

מנגד, חווית טיפול מוצלחת ותוצאות איכותיות בקרב מכרים, יכולה בהחלט לשמש ככיוון בחירה נכון, כמעט לגמרי, למרות שעדיף לערוך עוד בירור קצר באינטרנט. 

ברשת, תוכלו למצוא ביקורות חיוביות ושליליות כמעט בכל תחום. כך גם בתחום רופאי השיניים. קראו את התגובות ונסו להעריך עד כמה התגובות החיוביות דומיננטיות או להפך מכך.

מומחיות- כן בבית ספרנו!

תחום רפואת השיניים הינו תחום רחב מאוד הכולל תחומים רבים וספציפיים, בדומה לרפואה כללית הכוללת גם תחומים ספציפיים. 

ישנם רופאי שיניים שהסתפקו בהכשרה כללית ללא התמחות בתחום או מספר תחומים ספציפיים, וישנם רופאים בעלי התמחות ספציפית. הם, נדרשים ללמוד עוד מספר שנים לאחר תום לימודי החובה לכל אדם המעוניין לעסוק ברפואת שיניים בכלל.

לא כל טיפול מצריך רופא שיניים מומחה, אך במידה והמצב מצריך טיפול מורכב יותר, רופא שיניים מומחה, כד"ר מיכאל רייר למשל, נמצא בעדיפות עליונה על פני רופא שיניים ללא התמחות ספציפית.

מלבד המומחיות הרבה אותה מציג ד"ר מיכאל רייר, והשימוש בטכנולוגיה מתקדמת, במרפאתו ברמת החייל מושם דגש גם על צורת התייחסות טיפולית ובין אישית גם עבור מטופלים הסובלים מחרדה מטיפולי שיניים, עניין ייחודי שלא ניתן למוצאו בכל מרפאת שיניים סטנדרטית. 

צילום:pixabay

Categories: Uncategorized