בחירה נכונה של רופא מומחה היא תנאי בסיסי להליך טיפולי מוצלח ותוצאות טובות. 

כיצד מוצאים אחד כזה?

כללי הזהב, כאן לפניכם

הוא מומחה בתחום הדרוש לכם

אולי זה נשמע לכם כברור מאליו, אך חשוב להדגיש כי עולם רפואת השיניים הינו רחב מאוד וכולל תחומים ותתי תחומים רבים מאוד, ולכל תחום ותת תחום, נדרשת התמחות והכשרה מקצועית. טיפולי השיניים ברובם כוללים הליכים מורכבים המצריכים ידע, ניסיון ומקצועיות רבה. אז אם אתם לא מעוניינים להיות נסיינים תחת רופאים שאינם בקיאים לגמרי בתחום הטיפול הנדרש לכם, כדאי שתבדקו את מומחיותו של הרופא טרם הטיפול. 

מיקום המרפאה קרוב אליכם

אחת מהסוגיות העיקריות המעסיקות רבים בעת קבלת הידיעה כי הם זקוקים לטיפול שיניים היא, מיקומה של המרפאה. 

אמנם, מרפאה מקצועית הקרובה למקום המגורים היא נכס של ממש, בייחוד כאשר שעת הטיפול בשעת בוקר טרם ההליכה לעבודה או אף בשעת צוהריים עמוסה. אך גם אם מצאתם מרפאה קרובה ונגישה, לא בטוח שהיא איכותית ומקצועית. 

לעיתים קרובות, אנשים רבים מעדיפים לנסוע לערים אחרות, אף רחוקות, בכדי לעבור את טיפול השיניים במרפאה מקצועית תחת ידיו של רופא מיומן.

כמו לכל דבר, לכל אחת מהאופציות הן יתרונות והן חסרונות. נסיעה למרפאה רחוקה אכן עלולה לנצל לכם מספר שעות ואף מספר מכובד מהיום שלכם, בייחוד בשעות בהן הכביש פקוק. 

אך אין לשכוח כי על בריאות לא מתפשרים, וטיפול, קרוב ככל שיהיה, אם אינו מקצועי דיו, לא רק שלא יועיל ויפתור לכם את הבעיה, אלא עלול לגרום לכם נזק נוסף על הקיים- מה שידרוש מכם ביקורים רבים במרפאת השיניים.

המרפאה מציעה מגוון טיפולים 

כאשר מרפאה מציעה מגוון טיפולים, מספר הביקורים שלנו באותו המקום עולה, ואיתו גם רמת ההיכרות שלנו. 

טיפול שיניים לכשעצמו, אף הפשוט ביותר, מעורר חששות רבים לא רק בקרב ילדים, אלא גם בקרב מבוגרים. היכרות עם המרפאה וצוות מטפליה בעקבות טיפולים קודמים, אף מסוגים אחרים, תפחית בצורה משמעותית את הלחץ והחרדה מפני הטיפול.

בנוסף, יחס אישי המתבסס על היכרות קודמת עשוי גם הוא לתרום להליך טיפול מוצלח יותר, לא רק מבחינה מעשית, אלא גם מבחינה רגשית, החוויה הזכורה לנו מהליך הטיפול אינה פחות חשובה.

מחפשים מרפאה במיקום מרכזי ללא פשרות על איכות? מרפאתו של ד"ר מיכאל רייר, המציג מעל 35 שנות ניסיון, יכולה להיות אפשרות מעולה.

Categories: Uncategorized