שיווק דיגיטלי הוא מנגנון שבאמצעותו אנשים יוצרים ומשתפים תוכן וחוויות כדי ליצור קשר עם חברות אחרות ועסקיהם. שיווק דיגיטלי מאפשר לחברות להתאים מסרים לקבוצות יעד ספציפיות, ומאפשר להם לשווק אותם לאנשים המתעניינים ביותר במוצרים שלהם.
מה כולל שיווק דיגיטלי
חברות משתמשות באתרים, מנועי חיפוש, בלוגים, מדיה חברתית, סרטונים, מיילים וערוצים דומים כדי להגיע ללקוחותיהם. שיווק או פרסום באינטרנט הוא שיווק דיגיטלי המתקיים במכשירים ניידים, פלטפורמות רכבת תחתית, משחקי וידאו ואפליקציות סמארטפונים. שיווק דיגיטלי, המכונה גם שיווק מקוון, כולל לא רק דוא"ל ומדיה חברתית, אלא גם פרסום מבוסס אינטרנט, הודעות טקסט, מולטימדיה וערוצי העברת הודעות.
מה זה שיווק דיגיטלי
המכונה גם שיווק או קידום מכירות מקוון, הוא כאשר מותג מתחבר דרך האינטרנט וצורות תקשורת דיגיטליות אחרות עם לקוחות פוטנציאליים. זהו תחום רחב הכולל משיכת לקוחות באמצעות דוא"ל, שיווק באמצעות תוכן, פלטפורמות חיפוש, מדיה חברתית ועוד. שיווק דיגיטלי הוא קידום ומכירת מוצרים ושירותים באמצעות שימוש בשיטות שיווק מקוונות כגון שיווק ברשתות חברתיות ושיווק בחיפוש וכן שיווק בדוא"ל. ניתן להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי באמצעות מעבר של <a title="קורס שיווק דיגיטלי" href="https://yossilevi.co.il/smm-course/">קורס שיווק דיגיטלי או למידה עצמאית של התחום ועבודה מעשית.
שיווק בדוא"ל
פרסום בתשלום לפי קליק, שיווק במדיה חברתית ובלוגים הם דוגמאות מצוינות לשיווק דיגיטלי מכיוון שהם עוזרים להביא אנשים לעסק שלך וגורמים להם לרצות לקנות. דוא"ל הוא חלק מאסטרטגיה שיווקית תוכן המוסיפה ערך לצרכנים לאורך זמן והופכת קהל ללקוחות. השיווק הדיגיטלי נמצא בעלייה, כולל מודעות לתוצאות חיפוש, מודעות דואר אלקטרוני, ציוצים מפורסמים וכללת שיווק ומשוב של לקוחות, המהווים אינטראקציה הדדית בין עסק ללקוח.
אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת דורשת שילוב של טכניקות שונות
כולל פרסום מקוון, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק, שיווק במדיה חברתית, ניהול ויצירת תוכן. עם פלטפורמות דיגיטליות המשולבות יותר ויותר בתוכניות שיווק יומיומיות [3] ואנשים שמשתמשים במכשירים דיגיטליים בתדירות גבוהה יותר מביקור בחנויות פיזיות, [4] [5] קמפיינים של שיווק דיגיטלי הפכו ליותר חשובים, עם שילובים של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מנוע חיפוש שיווק (SEM), שיווק באמצעות תוכן, שיווק משפיענים, אוטומציה של תוכן, שיווק קמפיינים, שיווק מונע נתונים, שיווק במסחר אלקטרוני, שיווק במדיה חברתית ואופטימיזציה של מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ישיר, פרסום לתצוגה וספרים אלקטרוניים ומשחקי תקליטים אופטיים. הופך לשגרה.
כמשווק חשוב להשתמש בעולם הדיגיטלי ופרסום מקוון
כדי לבנות מותג, לספק חווית לקוח נהדרת ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים עם יותר אסטרטגיות דיגיטליות. בעוד שטכניקות שיווק מסורתיות מכוונות לצרכנים עם מסרים חד כיווניים באמצעות פרסום בדפוס, טלוויזיה ורדיו, אסטרטגיות שיווק דיגיטאלי מתמקדות במיקוד ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מספר ערוצים מקוונים. כמה טקטיקות שיווק לא מקוונות יכולות לעזור לך לא לשים את כל הביצים שלך בסל אחד ולגוון יצירת לידים באמצעות מדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן וכדומה.
פלטפורמת השיווק הדיגיטלי הנכונה יכולה לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר להגדיל את המכירות
לתכנן מדיה, לעקוב אחר המותג שלך בערוצים, למנף טכניקות פרסום חדשות ולבצע רכישות מדיה. שיווק באמצעות תוכן מקיף מאמצים שיווקיים דיגיטליים המנצלים נכסי תוכן כגון פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, ספרים אלקטרוניים וסרטונים כדי לבנות מודעות למותג ולהניב קליקים, לידים ומכירות. פיתוח אסטרטגיה תחרותית לשיווק תוכן הוא קריטי עבור ארגונים רבים שכן התוכן מרתק את הקהל שלך באמצעות מספר ערוצים כגון חיפוש, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל והבלוג שלך.
שיווק בדוא"ל מאפשר לחברות לשלוח תוכן פרסום מותג ללקוחות פוטנציאליים באמצעות דוא"ל. רוג'רס אומר שדוא"ל היה אחת משיטות השיווק היעילות ביותר לפני הופעת המדיה החברתית, אפליקציות לנייד וערוצים אחרים.
סביר להניח שמאמצי השיווק הדיגיטליים שלך הם למשוך אנשים לאתר שלך כך שיוכלו להפוך ללקוחות מבלי שתצטרך לדבר עם איש מכירות
בין אם העסק שלך הוא B2C או B2C. ביום בן 3 מכירות, משווקים מתקשרים ל -52 אנשים ביום – ממוצע של 17 שיחות למשווק – וכדי למצוא קונים ל- Cold Calling אין קנה מידה של מדיה חברתית או דוא"ל, אך עדיין מדובר בגישה משתלמת לשיווק.
משווקים הקימו קמפיינים של PPC בגוגל
בינג, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט ופייסבוק כדי להציג את הפרסומות שלהם לאנשים שמחפשים מונחים הקשורים למוצר או שירות. משווקים דיגיטליים רבים משתמשים גם בערוצי שיווק דיגיטליים אחרים כדי להוסיף לידים לרשימות הדוא"ל שלהם וליצור משפך רכישת לקוחות של מסחר אלקטרוני שהופך לידים ללקוחות.
מומחי שיווק תוכן עובדים עם אנשים במחלקות אחרות
כדי להבטיח שמסעות פרסום והשקות של מוצרים יתמכו בפרסום בכל הערוצים הדיגיטליים. שיווק במדיה חברתית ופרסום חברתי בתשלום עושים עבודה מצוינת בהצבת העסק שלך מול לקוחות פוטנציאליים שאפילו לא יודעים שאתה קיים. להשלים אסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות עם חיפוש בתשלום וקידום אתרים הוא רעיון טוב, אבל אם כבר בחרת ערוץ, פרסום חברתי וחברתי בתשלום הן אופציות מצוינות עבור B2C.. המדריך האולטימטיבי לשיווק דיגיטלי מכסה דיסציפלינות בסיסיות כגון שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית ושיווק בדוא"ל בהקשר של המטרות החשובות לחברה. אסטרטגיה זו מאפשרת לך לנכון את היסודות כאשר אתה ממשיך לשפר היבטים מרכזיים כגון שיווק במנועי חיפוש, חווית משתמש, דוא"ל ושיווק במדיה חברתית.
זו הסיבה שמשווקים צריכים למדוד את מסעות הפרסום שלהם ולעקוב אחריהם
מכיוון שהנתונים מאפשרים להם להפגין את מנהיגותם במאמציהם לגרום למשתמשים לעסוק במותגים, להפוך אותם ללקוחות ולהוסיף ערך למותג, על פי פורבס "ג'ייסון דמרס.