קבלת אותו סוג מפתח משירות מפתחות מקומי יכולה ליצור עותקים של מפתחות במחיר יקר של $ 150 עד $ 4. שירותי מפתח מקומיים גובים מחיר זה עבור מפתחות סטנדרטיים, מלאי גדול של חומרי מפתח ועובדים בחנויות חומרה שהוכשרו להעתיק מפתחות. הדיוק בהעתקת מפתחות הוא גדול, אך ההבדל במחירים מושך אנשים רבים להעתיק את המפתחות שלהם בהום דיפו או ב- Walmart במקום להשתמש בשירות מפתחות מכיוון שהם רוצים ליצור מספר עותקים ולברר אם זה מצליח.

המקום הנוח ביותר לשכפול מפתח

הוא חנות חומרי בניין מקומית, בה ניתן להעתיק מפתחות בסיסיים לדלת ולרכב. תמורת 1.25 $ עד 2 $ תוכל לקבל עותק פשוט של דלת או מפתח לרכב בכל חנות חומרי בניין מקומית. חנויות חומרה, חנויות חלקי רכב וכל מי שיכול לעזור לך להעתיק את המפתח שלך יעלה הרבה יותר מאשר קיוסק בשירות עצמי.

מיקומים רבים מציעים שירותי העתקת מפתחות, לכן פנה לחנות המקומית שלך לקבלת פרטים. במקומות רבים במנרדים יש חנויות העתקת מפתחות בשירות עצמי. לחומרי בניין, חלקי רכב וחנויות בקרבת מקום יש גם אפשרות להעתיק מפתחות.

מיקומים רבים של קרוגר עושים עותקים של מפתחות דלת

מפתחות לרכב וסוגי מפתחות אחרים. חנויות המכולת ממוקמות ברחבי ישראל ושירות שכפול המפתחות שלהן מציע דלתות פליז ומפתחות אחרים כגון מפתחות לרכב ועוד. חנות אחת המציעה שירותי שכפול מפתחות לבתים, וללאוס יש 3 העתקות מפתחות וגלילי נעילה.

הם מספקים גם תחנות מפתחות בשירות עצמי בהן ניתן ליצור עותקים של מפתחות בית

מפתחות פליז, מפתחות לרכב וסוגים אחרים של מפתחות. יש חנויות מרכזיים בהם תוכלו לרכוש מפתחות לרכב, מפתחות בית וסוגי מפתחות אחרים. כל חנות שאתה מכיר יש לה שירות לקוחות מעולה תעזור לך ליצור עותק של המפתח שלך.

לבתי מרקחת יש שירותי העתקה חשובים במקומות רבים

אתה יכול ליצור עותקים של רוב סוגי הדלתות, המוסכים, המכוניות ומפתחות אחרים. חנויות רבות של חלקי מכוניות יכולות גם ליצור עותק של מפתחות לרכב ולעשות העתקים לסוגים אחרים של מפתחות.

אם אתה מנסה לבחור מנעול ולוודא שהמפתח אינו כפול, עליך לקבל עותק של המפתח על ידי שירות מפתחות מקצועי. שירות המפתחות המקומי שלך יכול לשכפל כל סוג של מפתח כדי ליצור עותק מפתח שעובד.

אם יש לך מפתח לשכפל

מנעולן ברגע יכול להציע שירותי שכפול מפתחות לשכפול עותק של קוד המפתח באופן ידני. רשתות רבות של עשה זאת בעצמך, דוגמת אייס, מסרבות לחתוך עותקים של מפתחות עסקיים רבים אלא אם כן שירות המפתחות מעתיק אותם. אם שירות המפתחות הקרוב ביותר שלך המאושר על ידי איגוד המנעולנים מסוגל להציע מגוון מפתחות ואם אתה צריך ערכת מפתחות חלופית, רובם יחתכו את המפתחות המאוחסנים בחנויות שלהם.

עותקים של מפתחות זמינים בחנויות חומרה רבות וניתן לטפל בהם על ידי שירות מפתח מומחה אם לא ניתן לרכוש את המפתח הנכון. ניתן להעתיק מפתח לנעילת דלת הכניסה בקלות על ידי שירות מפתחות.

בהתאם לסוג המכונית שאתה צריך להחליף את המפתח

ייתכן שתצטרך לבקר בחנות חלקי רכב כדי לשכפל את המפתח שלך. חלק מהמותגים דורשים שני עותקים של המפתח המקורי כדי לתכנת מפתח כפול, כך שאם אין לך שני מפתחות בסוכנות תצטרך לשכפל את המפתח. הצעה אחת היא ללכת לחנות המקורית ולתת לשירות המפתחות להכין עותק מפתח.

עם זאת

לרוב המכונות בחנויות המקומיות יש מיליוני חומרי מפתח התואמים את המפתח המקורי שלך. גם אם שירות מפתחות מנוסה יכול לזהות עותק של המפתח, ייתכן שלא ניתן לקבוע אם המפתח המקורי הוא כפול. זכרו שמנעולנים הם אנשי מקצוע ולא כל העתקי המפתחות מסומנים ככפילים.

מפתחות אבטחה גבוהים הופכים אותו לאתגר עבורך ליצור עותק חדש בהום דיפו מכיוון שאין ריק מתאים

ההבדל הגדול ביותר בין הום דיפו לשירותי מפתח הוא שבאופן כללי הום דיפו משתמשת במנוע אוטומציה כדי ליצור את העותק של המפתח, בעוד ששירות מפתח משתמש בלקוח. שכפול מפתח חדש ויצירת עותק מפתח אולי נשמע כמו תהליך מסובך במקצת, אך תתפלא עד כמה מהר תוכל להעתיק את המפתח שלך בבית.

אם אתה מחפש חנות לייצור מפתחות מקומית במיקום שלך שנפתחה היום, יש לנו למעלה מ -200 שירותי מפתח מאושרים על ידי איגוד המנעולנים שחותכים ומעתיקים כל מיני מפתחות בחנות שלך.

החלפות המפתחות שלנו יכולות להעתיק את כל סוגי המפתחות למכוניות

בתים ומשרדים. מפתחות החילוף משתנים בין דלת הכניסה ומפתחות המכונית לבית ומפתחות הרכב לאחסון והעתקת מפתחות לכספות, מפתחות חלון, מפתחות דלת המוסך ומפתחות רכב קלאסיים ישנים. המשמעות היא שגנב יכול לצלם את מפתח הבית שלך ולקנות עותק, ואז ללכת לדלת הכניסה שלך ולבקש ממך להוכיח בעלות על המפתח.

מספקים שירותים להעתקת מפתחות מהירה וקלה ודף איתור החנויות מאפשר לך להשתמש במסנן לאיתור מיקום.

Categories: Uncategorized