עוגנים מגיעים בצורות וגדלים שונים והם מבצעים פונקציות שונות, אך הנקודה היא להצמיד את הברגים המחוברים לתושבת לקיר כך שבשימוש בברגים הם לא יפגעו בקיר.
על מנת לראות מידע בתחום של לפרטים נוספים לחצו כאן ותליית מסך טלויזיה על קיר גבס – האם זה אפשרי ועד איזה גודל ניתן להתקין? באפשרותך לבדוק כאן: accessibly.co.il

לוחות הרכבה הם הדרך היעילה והקלה ביותר להרכיב סוגר קיר לטלוויזיה לקיר שאין בו קליעים

שימוש בלוחות עוגן היא הדרך הבטוחה והבטוחה ביותר להשאיר את הטלוויזיה על הקיר. האפשרות הטובה ביותר להתקנת טלוויזיה על קיר ללא מסמרות היא עוגן המתג.

בעת התקנת הטלוויזיה שלך

חשוב למצוא את ברגי הקיר ולהרכיב עליהם סוגר. אם אתה עולה על קיר עם ברגי עץ, אתה יכול להרכיב את הטלוויזיה שלך על ידי הברגה לתוך הברגים. אם לטלוויזיה שלך יש סוגריים לקיר שאינם מרוכזים, אלטרנטיבה היא להשתמש ברצועת מתכת כדי להצמיד את שלושת הסוגריים למקום בו מותקנת הטלוויזיה שלך.

אם אתה מחבר טלוויזיה לקיר בעל מסגרת פנימית של חתיכי עץ או לוח קיר גבס

עליך לנסות להרכיב את הטלוויזיה ישירות לתוך החתיכים. הרכבת טלוויזיה על קיר גבס או טיח המחובר לכפתורי טלוויזיה היא פתרון בטוח ואמין כל עוד אתה יודע את גבולות החלפת הקיר. חשוב לעגן את הברגים בברגי ההרכבה שעל הלוחות לקיר כדי לתמוך במסגרת הכוללת של הטלוויזיה שלך, אחרת הקיר מסתכן בנזק.

החדשות הטובות הן שאתה יכול להרכיב את הטלוויזיה שלך לקיר חלול

להצמיד אותה לתושבת קיר טלוויזיה מתוחה, או לתלות אותה כמסגרת תמונה על הקיר. המשך לקרוא למידע נוסף על דרכים אחרות להתקנת טלוויזיה ללא בריח לקיר. החדשות הטובות בנוגע להתקנה זו הן שבין אם מדובר בבורג או בתל קיר לקיר טלוויזיה, הטלוויזיה יושבת בצורה מושלמת במסגרת הקיר שלך כאשר אתה מרכיב אותה ללא עוגן על קיר החלל.

לפני שאתה קונה מחזיק טלוויזיה

עליך למצוא את הברגים על הקיר שבו הטלוויזיה שלך תלויה. לאחר שהסוגר מוצמד לבורג, אתה מוכן להתקין את הטלוויזיה על הקיר. לאחר הברגת העוגן, תוכל להסיר ולהחליף את הברגים אם הם רחוקים מדי מהטלוויזיה שלך לתלייה על הקיר.

רוב סוגרי הקיר המפורטים למעלה יכולים להכיל מסכים וטלוויזיות מעוקלות עם המרווחים הנכונים

אך אם יש לך טלוויזיה מעוקלת, אנו ממליצים להשתמש רק בסוגריים לקיר המעוצבים ככאלה. האריזה של הר קיר לטלוויזיה מציינת עד כמה הטלוויזיה גדולה וכמה משקל היא יכולה לשאת. כל תושבות הקיר פועלות באותו תהליך התקנה כמו MD2380 24K, אלא שחלק מסגרות הקיר דורשות רק בורג עץ.

למעשה

כמה מאנשי מקצוע בהתקנת טלוויזיה תולים את הטלוויזיה בעלת המסך השטוח שלך בקיר, הטה או הרכיבה בכל חדר בבית שלך. הטלוויזיות של היום דקות יותר מבעבר, אך גודל המסך הגדול שלהן יכול להוסיף משקל ניכר, ולכן בעת רכישת סוגר קיר לטלוויזיה, עליך להתחשב בגודל ובמשקל של הטלוויזיה. טלוויזיות גדולות יותר בחדרים גדולים מחוברות לרוב לקירות, כך שכאשר יושבים עליהן, זווית הצפייה יורדת כלפי מעלה.

מכיוון שרוב הקירות בבתים שלנו הם קירות לא תומכים

שעוצמתם הפנימית מובטחת על ידי מבנה קירות האבן היבשים, הטיח, קורות העץ והלבנים, ניתן להשתמש בהם להתקנת טלוויזיה. קירות עם ברגי עץ וקירות מלאים כמו לבנים או גושי בטון חזקים מספיק כדי להתקין טלוויזיה. עם זאת, המראה האלגנטי של טלוויזיה מורכבת יכול להיהרס על ידי ערבוביית כבלים הנמתחים על הקיר.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טלוויזיות מודרניות

הוא שניתן לחבר אותן לקירות, מה שמאפשר חווית צפייה קולנועית תוך חיסכון במקום. אתה אמור להיות מסוגל להרכיב את הטלוויזיה שלך 55, 70 או 77 אינץ 'על קיר של גבס, כיוון שיש לה יותר משרירים לשאת טלוויזיה של עד 100 ק"ג.

אתה יכול להזיז את הסוגריים למעלה ולמטה. , אבל התושבת מועילה ביותר כאשר ברגי הקיר מרוכזים. קדח חור עם מקדחה מקדימה, שבו תוכל לחבר את המחזיק לברגים בעזרת מקדחה ובורג קטן מהערכה שלך.

אם זה לא אפשרי, ניתן לצבוע את לוחית ההרכבה או להכתים אותה כדי לכסות אותה, וניתן להוסיף פרט נוסף לתושבת קיר טלוויזיה עם ברגי קיר גבס. שוקלים יותר מ 9.9 ק"ג וניתנים להתקנה על קירות בטון מלא עם ברגי עץ עד 24 אינץ '.

אם אין לך ברגים על הקיר ואתה לא רוצה להשתמש בהם

אבל אתה באמת רוצה כדי לחסוך מקום על ידי התאמת הטלוויזיה שלך אליהם, ייתכן שאתה תוהה אם זה אפשרי. לפני שתפרץ את המקדחה ומאתר הבריחים, מומלץ לקרוא את המדריך הזה שאנו עוסקים בו. ביחד בפעם הראשונה לעלות טלוויזיה חדשה לקיר. אם בכוונתך להתקין קירות לבנים, בריקים או ברגי מתכת להתקנה מסחרית, בדוק שהסוגר עם חומרים אלה תואם לפני שכירת מתקין מקצועי.

Categories: Uncategorized